در حالی که مسافر در هوای آزاد را باز می کند، مردم با باد شدید و مشکلات تنفسی می جنگند.

وقتی مسافر در هوای آزاد در هواپیما را باز می کند، مردم با باد شدید می جنگند

سئول:

این شرکت هواپیمایی به خبرگزاری فرانسه گفت که یک مسافر در حالی که در حال آماده شدن برای فرود بود روز جمعه یک خروجی اضطراری را در پرواز خطوط هوایی آسیانا باز کرد و افزود که هواپیما به سلامت فرود آمد اما چندین نفر در بیمارستان بستری شدند.

ایرباس A321-200 با نزدیک شدن به باند فرودگاه بین‌المللی دائگو در 240 کیلومتری جنوب شرقی سئول، نزدیک به 200 مسافر را حمل می‌کرد.

نماینده شرکت هواپیمایی کره جنوبی به خبرگزاری فرانسه گفت وقتی هواپیما هنوز حدود 200 متر (650 فوت) بالاتر از سطح زمین بود، مسافری که نزدیک خروجی اضطراری نشسته بود “با لمس اهرم در را به صورت دستی باز کرد.”

آسیانا با بیان اینکه باز شدن غیرمنتظره درب باعث شد برخی از مسافران دچار مشکلات تنفسی شوند و برخی از افراد پس از فرود به بیمارستان منتقل شدند، گفت: این حادثه جراحت یا خسارت عمده ای نداشته است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که 9 نفر در بیمارستان بستری شده اند.

آسیانا گفت: «مسافر به پلیس منتقل شده و تحت بازجویی قرار دارد» تا علت باز شدن در را مشخص شود.

ویدئوی کوتاهی از این حادثه توسط یونهاپ به اشتراک گذاشته شد.

این فیلم نشان می‌دهد که باد در هوای باز را می‌شکند، پشتی‌های پارچه‌ای صندلی‌ها و موهای سرنشینان در حالی که برخی از تعجب فریاد می‌زنند به شدت تکان می‌خورد.

ویدئوی دیگری که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، مسافرانی را نشان می‌دهد که در ردیف خروج اضطراری در کنار یک در باز نشسته‌اند که توسط بادهای شدید ضربه می‌خورند.

دو سرنشین مرد که کمربند ایمنی خود را بسته‌اند، در حالی که باد به اطرافشان می‌پیچد، می‌پیچد، در حالی که دسته‌های دسته را گرفته و سعی می‌کنند از در دور شوند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)