دختر 6 ساله هندو در پاکستان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت

دختر 6 ساله هندو در پاکستان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت

یک دختر 6 ساله هندو توسط دو مرد مسلمان در استان سند پاکستان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. (نمایندگی)

اسلام آباد:

زمستان تلخ گزارش داد که در چند ماه گذشته، چندین حادثه که اقلیت هندو را در روستای شیخ برکیو سند و منطقه تاندو اللهیار هدف قرار داده بودند، رخ داده است.

سازمان‌ها و فعالان حقوق بشر در پاکستان در شبکه‌های اجتماعی خواستار توجه به پرونده یک دختر 6 ساله هندو به نام ریتو (نام اصلی به دلایل حفظ حریم خصوصی حذف شده) شده‌اند که توسط دو جوان 23 ساله ربوده شده و مورد آزار جنسی قرار گرفته است. مردان مسلمان در حالی که او در روستای شیخ برکیو، منطقه تندو اللهیار در استان سند مشغول بازی در فضای باز بود.

ریتو در حوالی شش کیلومتری خانه اش بیهوش دراز کشیده پیدا شد و در شرایطی مجروح به بیمارستان محلی منتقل شد. زمستان تلخ گزارش داد، اگرچه دستگیری صورت گرفته است، اما والدین او شکایت کردند که پلیس بی مهری و همکاری نکرده است.

روستای شیخ برکیو و منطقه تاندو اللهیار حضور قابل توجهی از مسلمانان افراطی بنیادگرا دارد و صحنه خشونت های فرقه ای متعددی بوده است که اقلیت هندو را هدف قرار داده است.

زمستان تلخ گزارش داد که در ماه فوریه، اراذل و اوباش مسلمان با چوب و اسلحه به خانه یک هندو به نام نلو کولهی حمله کردند و افزود که آنها به سوی خانواده تیراندازی کردند و دختر نلو کولهی، سودی، زخمی شد.

یک گزارش اطلاعات اولیه (FIR) در پلیس ثبت شد، اما به گفته Neelo Kolhy، دوباره افسران در عمل کند و همکاری نکردند، زمستان تلخ گزارش داد.

در اکتبر 2022، یک دختر 10 ساله هندو از شیخ برکیو به نام مینا باجانی در حالی که در حال شستن لباس ها در بیرون از خانه خود بود، به قصد مسلمان شدن و ازدواج با یک مرد مسلمان ربوده شد. پلیس دختر را نجات داد و او را در خانه ای قرار داد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)