دختر نوجوان گمشده به مدت 22 ساعت به تخته پارویی در اقیانوس اطلس چسبیده بود تا اینکه…

تماشا کنید: دختر نوجوان گمشده به مدت 22 ساعت به تخته پارویی در اقیانوس اطلس چسبیده تا...

یک نوجوان در فاصله نزدیک به 30 مایلی تا دریا روی تخته پارویی نجات یافته است.

یک دختر جوان پس از 22 ساعت موج سواری در ساحل آلگاروه به دریا، توسط پرسنل کشتی کانتینری در اقیانوس اطلس در 48 کیلومتری سواحل پرتغال به طور معجزه آسایی نجات می یابد.

مطابق با قطار زیر زمینی، اریکا ویسنته، 17 ساله، هفته گذشته در اقیانوس اطلس پیدا شد، پس از اینکه تا آخر عمر به تخته اش چسبیده بود، زمانی که باد شدید او را به دریا برد. اریکا در حال دست و پا زدن در امتداد خط ساحلی بود که ناگهان توسط بادهای شدید در نزدیکی مونت گوردو در منطقه آلگاروه پرتغال از بین رفت. عملیات جستجو و نجات عظیمی برای یافتن این نوجوان آغاز شد، اما آنها شانسی نداشتند.

عملیات نجات را اینجا ببینید:

نیروی هوایی پرتغال در بیانیه‌ای اشاره کرد که در پایان بعد از ظهر امروز یکشنبه، 16 آوریل، یک کشتی تجاری که در امتداد ساحل آلگاروه در حال تردد بود، زن جوان را مشاهده کرد و او را از آب بیرون آورد. بلافاصله خدمات اورژانس فعال شد و یک فروند بالگرد EH-101 Merlin نیروی هوایی به منظور نجات زن جوان و انتقال او به واحد بیمارستانی در محل فعال شد.

اریکا ویسنته اکنون در بیمارستان فارو در فارو، پایتخت آلگاروه، در حال نقاهت است.

هوراسیو گوئریرو، مدیر کلینیک گفت: «او خوب، پایدار است و کم آب نیست.

وی افزود: در این مرحله، نکته حساس این است که ببینیم آیا عملکرد کلیه او قابل حفظ است یا خیر، زیرا با هیدراتاسیون ممکن است از نظر عملکرد مغز مشکلاتی ایجاد شود، زیرا گاهی اوقات اگر به اجبار مایعات مصرف کنید، ممکن است شرایط ادم مغزی ایجاد شود. اما ما این را پیش‌بینی نمی‌کنیم.»