دختر نواز شریف در میان خروج از حزب عمران خان

مریم نواز گفت که عمران خان مغز متفکر خشونت در 9 می بود.

اسلام آباد:

مریم نواز، معاون ارشد حزب مسلم لیگ نواز پاکستان (PML-N) روز جمعه به عمران خان، رئیس تحریک انصاف پاکستان (PTI) گفت که “بازی به پایان رسیده است”، پس از خروج اعضای ارشد حزب او، Geo مستقر در پاکستان. خبر گزارش شد.

مریم هنگام سخنرانی در کنوانسیون جوانان PML-N در وهاری پاکستان سخنرانی کرد. او در طول سخنرانی خود در مورد حوادث 9 مه، روز دستگیری رئیس حزب تحریک انصاف صحبت کرد که اعتراضات خشونت آمیزی را در سراسر کشور برانگیخت.

مریان در حالی که از حزب تحریک انصاف بر سر خروج دسته جمعی رهبران انتقاد می کرد، گفت که در مورد کسانی که حزب را ترک می کنند، سؤالاتی وجود دارد.

به گزارش ژئو نیوز، خروج رهبران حزب تحریک انصاف از زمانی آغاز شد که نیروهای امنیتی پس از حملات به نهادهای نظامی و ملکی، از جمله مقر عمومی در راولپندی و خانه فرمانده سپاه لاهور (خانه جناح) سرکوب حزب را آغاز کردند.

بیش از 70 وکیل و رهبر حزب راه خود را از حزب تحریک انصاف به دلیل پیگیری حوادث 9 مه جدا کرده اند.

مردم چگونه خواهند ایستاد وقتی رهبر خود شغال است؟ او از نخست وزیر سابق انتقاد کرد که در آوریل سال گذشته با رای عدم اعتماد از سمت خود برکنار شد.

«مردم شما فاش می‌کنند که عمران خان مغز متفکر نهم می است [incidents]او اضافه کرد، طبق گزارش Geo News.

معاون ارشد PML-N گفت که خان مغز متفکر “تروریسم” 9 مه بود، اما کارگران او با دادگاه ضد تروریسم روبرو هستند.

در همین حال، عمران خان روز جمعه خواستار مذاکره فوری با مقامات دولتی شد. روزنامه اکسپرس تریبون مستقر در پاکستان گزارش داد که این درحالی است که فشارها بر او در بحبوحه سرکوب دستیاران و حامیان ارشدش که منجر به دستگیری هزاران نفر و ترک حزبش شد، افزایش یافته است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)