دبی و ابوظبی در میان ترساندن نوع جدید «Omicron» شروع به ارائه بوستر شات می کنند

دبی، ابوظبی در میان ترس از نوع جدید، شروع به ارائه عکس های تقویت کننده کردند

دبی و ابوظبی در بحبوحه نگرانی های جدید «Omicron» از نوع کووید-19، برنامه های تقویت کننده را ارائه می کنند.

دبی و ابوظبی تزریق واکسن‌های تقویت‌کننده واکسن کروناویروس را در حالی آغاز کردند که کشورهای سراسر جهان به دنبال بررسی پیشرفت یک نوع جدید هستند.

مقامات بهداشتی امارات روز یکشنبه در توییتی اعلام کردند که در دبی، دوزهای تقویت کننده واکسن Pfizer-BioNTech برای افراد 18 سال به بالا در دسترس خواهد بود و می توانند شش ماه پس از دوز دوم مصرف شوند. بر اساس توییت دفتر رسانه ای امارات، ابوظبی همسایه نیز از مردم خواسته است که این عکس ها را تقویت کنند. نوع واکسن را مشخص نکرده است.

دبی و ابوظبی که بخشی از امارات متحده عربی هستند، در بحبوحه نگرانی در سراسر جهان مبنی بر اینکه نوع جدید “Omicron” کووید-19 باعث تعطیلی‌های جدید و کاهش سفرها خواهد شد، برنامه‌های تقویتی را ارائه می‌کنند.

چندین کشور پروازهای خود را به بخش‌هایی از جنوب آفریقا که در آن سویه جدید شناسایی شد، متوقف کرده‌اند. اسرائیل ورود اتباع خارجی به این کشور را به مدت دو هفته ممنوع کرده است.

امارات متحده عربی یکی از سریع ترین کمپین های واکسیناسیون در جهان را راه اندازی کرده است. هفته گذشته اعلام شد که 100 درصد افراد واجد شرایط اولین دوز خود را دریافت کرده اند، در حالی که بیش از 90 درصد هر دو دوز را دریافت کرده اند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)