دبیرستان ایالات متحده فارغ التحصیلی را پس از شکست اکثریت دانش آموزان به تعویق انداخت

دبیرستان ایالات متحده فارغ التحصیلی را پس از شکست اکثریت دانش آموزان به تعویق انداخت

تنها پنج نفر از 33 فارغ التحصیل معیارهای فارغ التحصیلی را برآورده کرده بودند.

یک دبیرستان در بخش دورافتاده ای از تگزاس، در ایالات متحده، پس از اینکه متوجه شد که تنها پنج نفر از 33 فارغ التحصیل در آنجا معیارهای فارغ التحصیلی را برآورده کرده اند، مراسم فارغ التحصیلی خود را به تعویق انداخت. CNN. 28 دانش آموز دبیرستان مارلین به دلیل حضور و عملکرد تحصیلی خود موفق به فارغ التحصیلی نشدند.

مدرسه برای به اشتراک گذاشتن یک نسخه رسمی به فیس بوک رفت و اظهار داشت: “دبیرستان مارلین اعلام کرده است که فارغ التحصیلی دبیرستان برای ماه ژوئن تغییر خواهد کرد. تصمیم دبیرستان برای به تعویق انداختن فارغ التحصیلی، زمان بیشتری را برای دانش آموزان فراهم می کند تا شرایط لازم برای فارغ التحصیلی را برآورده کنند. ، بسیاری از آنها به دلیل حضور یا نمرات شرایط لازم را نداشتند.”

آنها افزودند که این حرکت بخشی از “تلاش گسترده تر مارلین ISD برای حفظ انتظارات تحصیلی بالا و تضمین موفقیت دانش آموزان” است. آنها ادامه دادند: بخشداری بر تعهد خود به تامین منابع و حمایت های لازم برای دانش آموزان تاکید کرده است و تاریخ فارغ التحصیلی جدید گواهی بر این تعهد تلقی می شود.

ناظر دکتر داریل هنسون در بیانیه ای گفت: “تعهد ما به تعالی تزلزل ناپذیر است. ما معتقدیم که هر دانش آموز در مارلین ISD می تواند و خواهد توانست به پتانسیل خود دست یابد. ما انتظارات بالایی را حفظ می کنیم، نه به عنوان یک تحمیل، بلکه به عنوان یک نمایش. از ایمان به توانایی‌های دانش‌آموزانمان. همانطور که در این چالش‌ها پیش می‌رویم، یک چیز واضح است: دانش‌آموزان در مارلین ISD مانند هر دانش‌آموز دیگری در تگزاس از استاندارد بالایی برخوردار خواهند بود.”

وی در ادامه در توییتر خود نوشت: “منطقه ما از این شکست رشد خواهد کرد. بگذارید این درس برای همه باشد. همانطور که ما همچنان به بررسی سالانه فارغ التحصیلی خود ادامه می دهیم، این وظیفه ماست که اطمینان حاصل کنیم که همه دانش آموزان همه الزامات را برآورده کرده اند. پشتیبانی، مسئولیت پذیری و صداقت در خط مقدم باقی خواهد ماند.”

جلسه اجباری والدین و معلمان در دبیرستان در 24 مه برگزار شد. طبق گزارش CNN، دکتر هنسون در این جلسه گفت: “ایالت تگزاس دستورالعمل هایی برای فارغ التحصیلی دارد. اینجا یک زمین رقص نیست… این یک بازگشت به خانه نیست. رالی pep. این فارغ التحصیلی است.”

به گفته سرپرست، 17 دانش آموز دیگر پس از اینکه این هفته برای جبران درس ها و تکالیف از دست رفته کار کردند، اکنون واجد شرایط فارغ التحصیلی در ماه ژوئن بودند. روز پنج‌شنبه، روزی که قرار بود دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل شوند، جامعه یک جشن فارغ‌التحصیلی غیررسمی ترتیب داد تا از دانش‌آموزان در یک کلیسا تجلیل کند.