دانش آموز بزرگترین بندر زغال سنگ جهان را با یک کلیک متوقف می کند — RT World News

یک دانشجوی حقوق استرالیایی پس از ورود به بندر زغال سنگ نیوکاسل و زدن دکمه “ایست” به نام فعالیت های اقلیمی جریمه و به دو سال خدمت اصلاحی محکوم شد.

در ویدئویی که هفته گذشته در صفحه فیس بوک Blockade Australia ارسال شد، کرستن هافمن 23 ساله با افتخار به دوربین گفت که به تازگی ماشینی را در بندر زغال سنگ نیوکاسل – بزرگترین بندر جهان – با زدن دکمه توقف غیرفعال کرده است.

در حالی که هافمن با برچسب های Blockade Australia خود راه می رود، مادرش جاسینتا است “قفل شده است” به برخی تجهیزات به عنوان بخشی از اعتراض خود برای توقف فعالیت بندر زغال سنگ و نجات جهان از بحران آب و هوا.

“در حال حاضر، من می توانم به نوعی محکم بنشینم و دستگاه بعدی را که قرار است خاموش کنم، برنامه ریزی کنم.” او اظهار می کند، و خاطرنشان می کند که نگهبانان امنیتی در این نزدیکی هستند.

دانشجوی حقوق مدعی شد که او است بخشی از یک تیم از شورشیان انقراض کمپ می زنند و تا زمانی که برای رسیدن به انتشار کربن صفر طول می کشد، باعث ایجاد اختلال در صلح می شوند.

هافمن در ادامه آرمان خود را به مبارزه مردم بومی تشبیه می کند. من باید اذعان کنم که امروز در کشور ووریمی و آواباکال هستیم. اولین ملت هایی که سرزمینشان ربوده شد و از آن زمان تاکنون در مقاومت می جنگند.» او می‌گوید، و اضافه می‌کند که مردم بومی سال‌هاست درگیر اختلالات صلح‌طلبی هستند.

به گزارش میل، این دانشجوی حقوقی مصمم به جریمه 1200 دلاری و حکم اصلاح جامعه دو ساله محکوم شد.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!