دادگاه جراحت در راه از رختخواب تا میز را یک “حادثه در محل کار” صادر می کند – RT World News

دادگاهی در آلمان حکم داده است که مردی که هنگام کار از راه دور در راه از تخت خود به دفتر خانه خود را پاک کرده و ستون فقرات خود را ترک کرده است، مستحق دریافت غرامت است و سفر کوتاه و دردناک او را “فعالیت بیمه شده” تلقی می کند.

دادگاه اجتماعی فدرال تشخیص داد که مرد – که بود “در راه رفتن به محل کار از اتاق خوابش به دفتر خانه یک طبقه پایین تر” هنگامی که او روی یک پلکان زمین خورد و مهره قفسه سینه را شکست – در حال حرکت در امتداد یک “مسیر کار بیمه شده.”

ادامه مطلب


پس از اینکه رئیس مجلس تلقیح کووید-19 را برای همه در پارلمان اجباری کرد، نمایندگان روس واکسینه نشده مجبور به کار از راه دور خواهند شد.

شاکی در حین کار صبح هنگام سقوط در راه منزلش دچار حادثه شد. دادگاه روز چهارشنبه گفت.

در حالی که حکم قبلی دادگاه بدوی نشان می داد که این مرد درگیر یک “اقدام مقدماتی بدون بیمه” و در نظر گرفته شد که برای پوشش واجد شرایط نبود، بدن فدرال این حکم را لغو کرد و اظهار داشت که او در واقع تحت نظر کارفرمای خود بیمه شده است. این حکم مشخص نیست که شاکی به دلیل همه‌گیری کووید-19 در خانه کار می‌کرد یا به دلیل دیگری.

با این حال، دادگاه اضافه کرد که فقط یک کارگر “اولین” سفر از تخت آنها به دفترشان می تواند به عنوان رفت و آمد به محل کار پوشش داده شود، و اینکه رفت و آمد بعدی بین اتاق های دیگر خانه آنها بیمه نمی شود. غرامت برای فعالیت های تحت پوشش در خانه، یا هر مکان دیگر، هستند «به همان میزانی که فعالیت در محل شرکت انجام می‌شود، ارائه می‌شود.» قاضی گفت، تا زمانی که کارمند در زمان آسیب از راه دور کار می کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگان ایالتی ایالات متحده به دلیل دستورات به جبران آسیب های ناشی از واکسن رای دادند