دادستان منهتن از متحد ارشد ترامپ در مجلس نمایندگان – RT World News – شکایت کرد

الوین براگ، دادستان منطقه، جیم جردن، نماینده جمهوری خواه کنگره را به راه اندازی کمپین ارعاب متهم کرد.

الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، روز سه‌شنبه علیه جیم جردن، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا شکایت کرد و به دنبال ابطال آن چیزی بود که آن را به عنوان یک قانون توصیف می‌کند. “کارزار شفاف برای ارعاب و حمله” براگ و تعقیب او علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را از مسیر خارج کرد.

این شکایت به دنبال جلوگیری از اجرای احضاریه جردن برای شهادت مارک پومرانتز، که قبلا به عنوان دادستان ارشد در دفتر براگ کار می کرد، و جلوگیری از جریان تقاضا برای شهادت است. اسناد و مدارک محرمانه و شهادت خود دادستان منطقه و همچنین کارمندان و مقامات فعلی و سابق وی. برخاسته از دفتر جمهوریخواه

توصیف درخواست های اردن به عنوان یک “اکسپدیشن ماهیگیری مخرب قانون اساسی” که تهدید می کند “فدرالیسم و ​​منافع حاکمیتی ایالت نیویورک” براگ از خواسته های جمهوری خواهان شکایت می کند “بدون هدف قانونی قانونی” زیرا کنگره فاقد صلاحیت قضایی در مورد پرونده های ایالتی و محلی است.

حتی اگر «حمله بی‌سابقه وقیحانه و خلاف قانون اساسی» دعوا استدلال می کند که هدف قانونی قانونی داشته است، موادی که اردن به دنبال آن است توسط وکیل-موکل، محصول کاری و سایر امتیازات محافظت می شود.

جردن در پاسخ به شکایت براگ در توییتی نوشت: «اول، آنها یک رئیس جمهور را بدون جرم متهم می کنند. سپس، هنگامی که ما در مورد بودجه فدرال که آنها برای انجام این کار استفاده می کردند سؤال می کنیم، برای جلوگیری از نظارت کنگره شکایت می کنند. براگ ادعای اردن مبنی بر اینکه 5000 دلار از بودجه فدرال که برای تحقیق درباره ترامپ استفاده می‌شود، زمینه‌های قانونی برای درخواست اطلاعات را به کنگره می‌دهد – علی‌رغم اینکه دفتر او قبلاً اعلام کرده بود با درخواست‌های اطلاعاتی درباره استفاده از این بودجه موافقت می‌کند، رد کرده است.


پیگرد قانونی دونالد ترامپ او را به بازی انتخاباتی بازگردانده است

ترامپ هفته گذشته به دلیل 34 اتهام جنایت محاکمه شد و اولین رئیس جمهور ایالات متحده شد که با پیگرد کیفری روبرو می شود. این پرونده به پرداخت 130000 دلاری او به استورمی دانیلز ستاره فیلم های پورن برای سکوت در مورد رابطه ادعایی آنها قبل از انتخابات 2016 متمرکز است. در حالی که جعل سوابق تجاری معمولاً به عنوان یک جنایت شناخته می شود، براگ این اتهامات را به جنایت تبدیل کرد، به این معنی که اگر ترامپ مجرم شناخته شود، ممکن است از نامزدی در انتخابات 2024 منع شود.

رئیس جمهور سابق که محبوبیت خود را پس از صدور کیفرخواست افزایش یافته است، اتهامات را به عنوان آزار و اذیت سیاسی محکوم کرده است، منکر داشتن رابطه با دانیلز یا پرداخت آگاهانه به او و اصرار است. این پرونده جعلی فقط برای تداخل در انتخابات آتی 2024 مطرح شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: