خواننده بوسه تغییر جنسیت را به “مد” محکوم می کند – اخبار جهانی RT

موجی از ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان اقداماتی را برای جلوگیری از تغییر جنسیت در ایالات متحده انجام داده اند

پل استنلی، یکی از بنیان‌گذاران و خواننده گروه راک افسانه‌ای آمریکایی Kiss، علیه آنچه او می‌خواند صحبت کرده است. “مد خطرناک” درمان تغییر جنسیت برای کودکان در یک پست طولانی در توییتر که روز یکشنبه منتشر شد.

استنلی به شدت از والدینی انتقاد کرد که به فرزندان خود اجازه می دهند در مراقبت های تغییر جنسیت شرکت کنند. او نوشت که وجود دارد “تفاوت بزرگ بین آموزش پذیرش و عادی سازی و حتی تشویق مشارکت در سبک زندگی که کودکان خردسال را در زیر سوال بردن هویت جنسی خود گیج می کند.”

استنلی، 71 ساله، اضافه کرد که او معتقد است برخی از کودکان در آن جارو می شوند “لذت استفاده از ضمایر” و اینکه، در حالی که افرادی وجود دارند که ممکن است به طور قانونی در بزرگسالی به دنبال تغییر جنسیت باشند، “تقلا” موضوع را تغییر داده است “به یک مد غم انگیز و خطرناک.”

به گزارش تلگراف، اعتراضات استنلی در بحبوحه موجی از اقدامات قانونی در حداقل ده ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان ایالات متحده برای اعمال محدودیت هایی بر روی دستیابی به مسدود کننده های بلوغ یا درخواست جراحی انتقال در چند ماه گذشته صورت می گیرد.


دارنده مدال المپیک خواستار تحریم نایک شد

بر اساس داده‌های تحلیل شده توسط اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا، حداقل 385 لایحه مربوط به مسائل LGBTQ در سال جاری تا 7 مارس در ایالات متحده ارائه شده است. همان سازمان اشاره کرد که فقط 306 مورد در کل سال 2022 ارائه شده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده در ماه مارس، قوانین آینده‌ای را که به دنبال اعمال محدودیت‌هایی بر حقوق تراجنسیتی‌ها هستند، خواند. “نزدیک به گناهکار.” “فقط، برای من، نمی دانم، ظالمانه است.” بایدن به سی ان ان گفت بدون اینکه توضیح دهد به کدام مسائل مربوط به حقوق تراجنسیتی ها اشاره می کند.

همچنین به نظر می‌رسد کاخ سفید در مجموعه اسنادی که سال گذشته منتشر شد، از جمله یکی از اسناد منتشر شده توسط دفتر امور جمعیت وزارت بهداشت و خدمات انسانی، تأیید خود را با درمان‌های تغییر جنسیت اعلام کرد. این شامل مطالعه ای به نام “مراقبت تایید کننده جنسیت و افراد جوان” بود که ترویج کرد “بالا” و “پایین” جراحی ها و همچنین مسدود کننده های بلوغ برای کودکان و بزرگسالان جوان.

استنلی در گذشته وارد موضوعات عمومی بحث برانگیز شده است. در سال 2017، او کالین کپرنیک بازیکن سابق NFL را به دلیل زانو زدن در هنگام اجرای پیش از بازی سرود ملی ایالات متحده سرزنش کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: