خطوط هوایی بریتانیا، دولت را به محدودیت های “نامتناسب” سفر Omicron متهم می کند

خطوط هوایی بریتانیا، دولت را به

بریتانیا هفته گذشته محدودیت های سفر جدیدی را برای جلوگیری از انتقال Omicron ایجاد کرد. (نمایندگی)

لندن:

گروهی از خطوط هوایی روز دوشنبه دولت بریتانیا را به “رویکرد نامتناسب و نامتناسب” در قبال محدودیت‌های سفر به دنبال نوع Omicron متهم کردند و خواستار کمک بیشتر دولت برای جلوگیری از “اسکار دائمی” این صنعت شدند.

خطوط هوایی بریتانیا که شامل بریتیش ایرویز و ویرجین آتلانتیک و همچنین شرکت هواپیمایی ایرلندی است، گفت: «در حالی که ما به طور کامل نیاز به برداشتن گام‌هایی برای مهار تأثیر اولیه نوع Omicron را تشخیص می‌دهیم، سفر با معرفی محدودیت‌های نامتناسب مشخص شده است. رایان ایر — در نامه ای مشترک گفته شده است.

“بسته ای از اقدامات حمایتی اقتصادی سفارشی باید فورا برای عبور بخش از این بحران ارائه شود.”

بریتانیا هفته گذشته محدودیت‌های سفر جدیدی را برای جلوگیری از انتقال نوع Omicron ایجاد کرد.

روز یکشنبه، نخست وزیر جانسون در مورد یک “موج جزر و مدی” در حال نزدیک شدن به Omicron هشدار داد و هدفی را برای افزایش یک ماهه تا پایان دسامبر به افراد بالای 18 سال ارائه کرد.

خطوط هوایی خواستار ملاقات فوری با جانسون برای بحث در مورد وضعیت پیش روی این بخش شدند و خواستار انجام آزمایش اضطراری برای مسافران کاملاً واکسینه شده قبل از کریسمس شدند.

در این نامه آمده است: «آزمایش قبل از عزیمت و هنگام ورود به وضوح ارزش بسیار کمی برای محافظت از کووید به ما می‌افزاید، اما کریسمس را به‌طور غیرضروری برای خانواده‌ها و همچنین مشاغل مختل می‌کند، در حالی که به شدت به صنعت سفر بریتانیا آسیب می‌زند.»

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)