خطوط هوایی ایالات متحده همه پروازها را به دلیل نقص فنی متوقف می کند – RT World News

شرکت هواپیمایی ساوت وست پس از توقف تمام ترافیک به دلیل “مشکلات فنی” فعالیت خود را از سر گرفت.

شرکت هواپیمایی ساوث وست ایرلاینز ایالات متحده صبح روز سه شنبه تمامی پروازهای خود را در سراسر کشور متوقف کرد و این را مقصر دانست “مشکل اتصال داده” با انباشته شدن شکایات مسافران در شبکه های اجتماعی. بنا بر گزارش سرویس ردیابی FlightAware، حدود 1700 پرواز در مجموع – 40 درصد از برنامه خطوط هوایی – با 9 لغو لغو شد.

مشکل نتیجه این بود “مشکلات اتصال داده ناشی از خرابی فایروال،” این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای اعلام کرد. “یک فایروال عرضه شده توسط فروشنده از کار افتاد و اتصال به برخی از داده های عملیاتی به طور غیرمنتظره ای از بین رفت.”

یک پیام کاملاً واضح که به وب سایت این شرکت هواپیمایی ارزان قیمت ارسال شده است، Southwest را توضیح می دهد مکث موقت[ed] فعالیت پرواز امروز صبح برای کار بر روی مسائل مربوط به اتصال داده.”


دولت بایدن خطوط هوایی را به دلیل لغو پروازها تهدید کرد

مسافرانی که برخی از آنها بنا به گزارش‌ها ساعت‌ها روی آسفالت نشسته بودند و هیچ خبری از جنوب غربی به جز توئیت‌هایی از حساب @SouthwestAir که سرزنش می‌کردند، نداشتند. “مسائل فناوری متناوب” ارائه شدند “عذرخواهی از صمیم قلب” و فرصتی برای رزرو مجدد بلیط خود به صورت رایگان.

اداره هوانوردی فدرال در توییتی تایید کرد که Southwest درخواست توقف عملیات را داشته است “به دلیل یک مشکل فنی داخلی.” آژانس گفت که مکث برداشته شده و ترافیک به حالت عادی از سر گرفته شده است، در حالی که وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، مسافران ناراضی را به وب سایت وزارت حمل و نقل راهنمایی کرد تا وضعیت خود را بیاموزند. “حقوق به عنوان مسافر.”

قطعی روز سه شنبه دومین نقص عمده ای بود که جنوب غربی در کمتر از شش ماه تجربه کرده است. در ماه دسامبر، نزدیک به 17000 پرواز در هفته کریسمس لغو شد، و مسافران بدون چمدان خود در یک فروپاشی کامل سیستمیک که به دلیل سیستم‌های کامپیوتری قدیمی مقصر بود، سرگردان شدند.

وزارت حمل و نقل متعاقباً تحقیقاتی را در مورد این شرکت هوایی آغاز کرد و این سؤال را مطرح کرد که آیا این شرکت پروازهای بیشتری را نسبت به آنچه که می‌توانست به طور واقعی انجام دهد برنامه‌ریزی می‌کند و آیا اطلاعاتی را از کنگره در مورد برنامه‌های خود برای ارتقای نرم‌افزار معیوب و پرداخت غرامت برای مسافرانی که پروازهایشان در طول تاریخ لغو شده است، پنهان می‌کند یا خیر. تعطیلات.

Southwest در اوایل ماه جاری گزارشی درباره بحران کریسمس منتشر کرد و آن را تکرار کرد زیرساخت های زمستانی ناکافی و مشکلات مربوط به نرم افزار زمان بندی آن مقصر بود. این شرکت ادعا کرد که ارتقاء نرم افزار در حال انجام است و قول داده است تا زمستان آینده همه چیز را مرتب کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: