خرس بزرگ وارد نانوایی در ایالات متحده شد و 60 کیک کوچک را از بین برد

خرس بزرگ وارد نانوایی در ایالات متحده شد و 60 کیک کوچک را از بین برد

کارمندان نانوایی با شماره اورژانس 911 تماس گرفتند تا کمک کنند.

دوربین یک خرس عظیم الجثه در حال قدم زدن در یک نانوایی در کانکتیکات و خروج از آن با ده ها کاپ کیک گرفته شد. کارمندان Taste by Spellbound از این برخورد غیرمنتظره تکان خوردند. آنها گفتند که خرس سیاه در حالی وارد نانوایی شد که یک کارگر مشغول بارگیری آخرین لقمه غذاها در یک ون برای تحویل بود. صاحب مغازه در یک پست اینستاگرامی گفت که حیوان درست به کارمند خیره شده است. ویدئویی از این حادثه که در دوربین مداربسته نصب شده در نزدیکی مغازه ضبط شده است، خرس را نشان می دهد که پس از مدتی پنهان شدن در نزدیکی سطل زباله، به داخل گاراژ خزیده است.

مالک Taste by Spellbound در اینستاگرام گفت: “ناگهان صدای او را می شنویم که قتل خونین را فریاد می زند و سپس فریاد می زند “یک خرس در گاراژ وجود دارد!”.

کارمندی که مالک آن را مورین معرفی کرد، “با هر سرعتی که می توانست به آشپزخانه دوید و دری را که به قسمت بارگیری می رفت کوبید و آن را محکم نگه داشت”.

مورین در صحبت با کانال تلویزیونی محلی WTNH، این برخورد را “کمی تکان دهنده” خواند. زن اضافه کرد که بر سر حیوان فریاد زد اما قبل از اینکه بتواند در گاراژ را ببندد سه بار برگشت.

مورین گفت: “در آن لحظه، می دانستم که قرار نیست در را ببندم. او خیلی نزدیک بود. بنابراین، از خودم عقب نشینی کردم و فرار کردم.”

صاحب نانوایی گفت که خرس 60 کیک یک دسته کیک نارگیل را از بین برد.

او همچنین در پست اینستاگرامی خود گفت که در نهایت وقتی یکی از نانواها سوار ماشینشان شد و به عقب رفت، خرس را به طور کامل مجبور به عقب نشینی کردند.