خدمات پستی بریتانیا به خاطر شوخی «تند و زننده» افزایش دستمزد عذرخواهی کرد — RT World News

کارگران پست سلطنتی از سال گذشته به دلیل دستمزد پایین و شرایط نامناسب درگیر اقدامات صنعتی طولانی مدت بوده اند

سرویس پستی بریتانیا، رویال میل، پس از اینکه به کارمندان اعتصابی گفته شد که افزایش قابل توجهی دریافت خواهند کرد، عذرخواهی کرد که معلوم شد یک شوخی اول آوریل است.

پوستری که در 1 آوریل در شعبه پست سلطنتی در گلاستر، انگلستان برای کارگران نمایش داده شد، توضیح داد که شرکت و اتحادیه کارگران ارتباطات “به توافق رسیدیم” که به اعتصاب هایی که باعث اختلالات چندین ماهه در سیستم ارسال نامه در بریتانیا شده است، پایان می دهد.

در این پوستر آمده بود که کارکنان 11 درصد افزایش حقوق دریافت می کنند که 12 ماه عقب افتاده است، و همچنین چندین امتیاز دیگر. همچنین به آن‌ها اطلاع داد که تشویق شده‌اند این پیام را در رسانه‌های اجتماعی توزیع کنند، که باعث شد آن را به طور گسترده در میان کارمندان رویال میل در سراسر بریتانیا پخش کنند.

با این حال، آنچه در ابتدا به نظر می رسید پیشرفتی در مذاکرات بین اتحادیه کارگران و روسای پست سلطنتی باشد، زمانی که مردم متوجه شدند که نامه چیزی بیش از “لحن ناشنوا” شوخی


اتحادیه پرستاران بریتانیا بزرگترین اعتصاب تاریخ خود را آغاز کرد

“ما برای هر گونه ناراحتی ناشی از این شوخی اشتباه اول آوریل در یکی از دفاتر تحویل ما عذرخواهی می کنیم.” رویال میل در بیانیه ای این هفته گفت. “پوستر حذف شد و مدیر محلی عذرخواهی کرده است.”

در طول اعتصاب کارکنان پست، محل کار رویال میل مدیرانی را در سطوح بی‌سابقه ارعاب کارکنان پست مشاهده کرده‌اند. اتحادیه کارگران ارتباطات در بیانیه ای در اوایل این هفته گفت. برای بسیاری از کارمندان، محل کار اکنون یک محیط کاملاً سمی است که در آن «شوخی‌های» زننده و ناشناخته مانند اینها از نظر فرهنگی قابل قبول است.

در ادامه این بیانیه آمده است که برخی از کارگران به نمایندگی از اتحادیه از سمت خود اخراج شده اند “به مراتب کمتر از این شوخی.”

کارگران پست سلطنتی به دلیل شکایت از دستمزد پایین و شرایط نامناسب کار درگیر اعتراضات طولانی مدت شده اند. این اختلاف تا کنون به 18 روز اعتصاب منجر شده است که شامل اعتصابات در طول دوره شلوغ کریسمس نیز می شود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: