خانه اپرای سیدنی بر سر درخواست‌های تاجگذاری، فقر را فریاد می‌زند – اخبار RT World

کریس مینز، نخست‌وزیر نیو ساوت ولز، استدلال می‌کند که هزینه روشن کردن بادبان‌های نمادین آن برای مالیات دهندگان بسیار زیاد است.

کریس مینز، نخست‌وزیر نیو ساوت ولز، از خودداری از روشن کردن بادبان‌های خانه اپرای سیدنی استرالیا به مناسبت تاج‌گذاری پادشاه چارلز سوم دفاع کرد. این تصمیم طرفداران سلطنتی را خشمگین کرد که آن را توهینی به ولیعهد بریتانیا می‌دانند.

مینز روز دوشنبه به ایستگاه رادیویی سیدنی 2GB گفت که روشن کردن سایت میراث جهانی یونسکو بین 80000 تا 100000 دلار برای مالیات دهندگان هزینه دارد و پیشنهاد کرد که این ساختمان اغلب روشن می شود – از “مناسبت های رسمی” به “یک تیم فوتبال که در حال تور بود.

البته من به پادشاه جدید احترام می گذارم، اما حواسم است که پول مالیات دهندگان را کجا و چه زمانی خرج کنیم“یادت باشه گفت.”من می خواهم آن را برای استرالیا و استرالیایی ها و برای لحظات فداکاری و قهرمانی برای کشور – یا زمانی که یک رویداد بین المللی مهم در سیدنی وجود دارد، نگه دارم.


روسیه با تحریم‌های جدید مواجه شد

من علاقه ای به مخالفت با مردمی که به سلطنت اعتقاد دارند، افرادی که سلطنت طلب هستند – البته نه – ندارم، اما بدیهی است که باید مراقب باشم که پول آنها را کجا خرج می کنم.نخست وزیر ادامه داد.

اتحادیه سلطنت طلب استرالیا فریاد زد و اصرار داشت که اعضای آن با کمال میل هزینه را برای روشن کردن ساختمان برای پادشاه پرداخت می کردند. “از این پس، اگر بودجه مالیات دهندگان برای روشن کردن ساختمان ها استفاده شود، ثابت می کند که این تصمیم بر اساس آقای مین بوده است. [sic] همدردی جمهوری خواهان است و نه به قیمتاین گروه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد.

علیرغم رژه نخست وزیر در لندن و اعلام وفاداری خود به پادشاه، ما با کمپین جمهوری خواهی پنهانی در استرالیا توسط دولت فعلی روبرو هستیم.فیلیپ بنول، رئیس لیگ هشدار داد. پادشاه چارلز از نظر فنی رئیس دولت استرالیا است، اگرچه کشور توسط دولت منتخب خود اداره می شود.

سالن اپرای سیدنی در سال گذشته بیش از 70 روز روشن شد، در حالی که در سال 2012 تنها 23 روز بود، و سخنگویی اذعان کرد که “افزایش قابل توجهی در تعداد درخواست ها“به گاردین گفت که این مرکز در حال کار بر روی یک”خط مشی روشنایی بادبان به روز شده، از جمله وضوح بیشتر در مورد نوع و فرکانس پیش بینی های مجاز.

بنا بر گزارش‌ها، دولت کارگری مینز از زمان روی کار آمدن در ماه مارس، کمتر از یک ماه پس از روشن شدن بادبان‌ها به رنگ آبی و زرد پرچم اوکراین برای بزرگداشت سالگرد یک سالگی، چندین درخواست برای نورپردازی سقف‌های چشم‌نواز را رد کرده است. درگیری با روسیه کانبرا همچنین با ارسال پهپادهای بیشتر به کیف و اعمال تحریم‌های بیشتر بر مسکو جشن گرفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: