حمله ژرمن شپرد “متجاوز” به کودک 7 ساله در لندن، پلیس به دنبال صاحب سگ است.

حمله یک ژرمن شپرد متجاوز به کودک 7 ساله در لندن، پلیس به دنبال صاحب سگ است.

پلیس لندن اعلام کرد که هیچ یک از قربانیان حمله سگ ها آسیب جدی ندیده اند.

پلیس لندن به دنبال صاحب سگ ژرمن شپرد است که به یک پسر بچه هفت ساله و دو نفر دیگر حمله کرد. مطابق با استاندارد عصرپلیس درست قبل از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه پس از دریافت شکایت از حمله یک “سگ متجاوز” به محل حادثه در تورنتون هیث شتافت. یک کودک و یک بزرگسال را با جراحات ناشی از گاز گرفتگی پیدا کردند. به گفته این منبع، زمانی که پلیس سگ را دستگیر کرد، مرد دیگری به آنها نزدیک شد و ادعا کرد که او نیز مورد حمله قرار گرفته است.

پلیس گفته است که هیچ یک از قربانیان حمله سگ آسیب جدی ندیده اند.

سخنگوی پلیس گفت: این سگ که به نظر از نژاد ژرمن شپرد بود توسط ماموران کشف و ضبط شد و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تحقیقات برای شناسایی و یافتن صاحب سگ ادامه دارد. استاندارد عصر.

در ماه آوریل، یک حادثه غم انگیز دیگر از انگلیس پس از کشتن حیوان خانگی یک سگ توسط یک سگ “پیتبول مانند” گزارش شد.

حمله روز دوشنبه در کامبرول، جنوب لندن، زمانی رخ داد که این زن به همراه سگ خانگی خود راکی، ترکیبی از چیهواهوا و راسل، از خانه خود خارج شد. بی بی سی.

خانواده بلافاصله سگ را نزد دامپزشک بردند و او به آنها گفت که راکی ​​دچار شکستگی ستون فقرات و سوراخ شدن ریه شده است. چند ساعت بعد مرد.

حادثه هولناک دیگری از منطقه امرلی گجرات گزارش شد که در آن یک پسر بچه سه ساله در حال بازی در نزدیکی یک مزرعه کشاورزی توسط گله سگ کشته شد.

این حادثه زمانی رخ داد که والدین پسر و سایر اعضای خانواده که همگی کارگر مزرعه بودند در یک مزرعه کشاورزی مشغول به کار بودند.

به گفته پلیس، این کودک به تنهایی در منطقه مشغول بازی بود که حمله سگ صورت گرفت.