حمله سلطنتی بریتانیا به مستند بی بی سی در بیانیه مشترک نادر

حمله سلطنتی بریتانیا به مستند بی بی سی در بیانیه مشترک نادر

خانواده سلطنتی بریتانیا: هری و مگان سال گذشته با استناد به نفوذ رسانه‌ای از زندگی سلطنتی خارج شدند.

لندن:

اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا در بیانیه‌ای مشترک نادر برای انتقاد از بی‌بی‌سی به دلیل مستندی که ادعا می‌کرد قبل از استعفای شاهزاده هری و همسرش مگان از وظایف خط مقدم، یک جنگ توجیهی پشت پرده داشت، متحد شدند.

“شاهزاده ها و مطبوعات” در مورد چگونگی اداره هری و برادر بزرگترش ویلیام با مطبوعات در حالی که به شهرت بزرگسالی در خانواده سلطنتی پس از مرگ مادرشان دیانا در سال 1997 رسیدند، پرداخت.

اولین قسمت از دو قسمت، که دوشنبه شب پخش شد، نشان داد که هری به ویژه نگرش خصمانه ای نسبت به رسانه ها داشته است، که تنها با پوشش انتقادی مگان مارکل پس از شروع قرار ملاقات او با بازیگر آمریکایی در سال 2016، بدتر شد.

این برنامه ادعا کرد که خودی‌های کاخ داستان‌های منفی در مورد هری و مگان که در ابتدا محبوبیت داشتند، به رسانه‌ها می‌دادند، زیرا جنگ قدرت پشت دیوارهای کاخ در جریان بود.

بر اساس گزارش‌ها، کاخ باکینگهام، کلارنس هاوس و کاخ کنزینگتون – به ترتیب به نمایندگی از ملکه الیزابت دوم، پسرش شاهزاده چارلز و نوه‌اش ویلیام – از اینکه بی‌بی‌سی از نمایش مستند قبل از پخش آن خودداری کرده بود، خشمگین شدند.

در بیانیه مشترک سه خاندان سلطنتی که در برنامه گنجانده شده است، آمده است: «یک مطبوعات آزاد، مسئولانه و باز برای یک دموکراسی سالم اهمیت حیاتی دارد.

با این حال، اغلب اوقات ادعاهای بی‌اساس و بی‌اساس از منابع ناشناس که به عنوان حقایق ارائه می‌شوند، ناامیدکننده است وقتی کسی، از جمله بی‌بی‌سی، به آنها اعتبار می‌دهد.»

این برنامه همچنین در مورد قلدری مگان به کارکنان کاخ، مصاحبه با وکیل ستاره سابق “Suits” که این ادعاها را رد کرد، بحث کرد.

کاخ باکینگهام در حال بررسی داخلی این اتهامات است. وکیل مگان در برنامه حاضر شد تا این ادعاها را تکذیب کند.

هری و مگان با استناد به نفوذ رسانه‌ها، سال گذشته زندگی سلطنتی را ترک کردند و اکنون در ایالات متحده زندگی می‌کنند، جایی که آنها یک سری قراردادهای سودآور امضا کرده‌اند و در مورد طیف وسیعی از موضوعات از جمله اطلاعات نادرست صحبت کرده‌اند.

آنها همچنین آشکارا از مشهورترین خانواده بریتانیا، از جمله متهم کردن یکی از اعضای ارشد ناشناس به نژادپرستی انتقاد کرده اند.

این ماه، مگان پس از اعتراف به دست داشتن در بیوگرافی مساعد دوران کوتاه مدت خود به عنوان یک سلطنتی خط مقدم، از یک دادگاه بریتانیا عذرخواهی کرد و قبلاً آن را رد کرده بود.

این عذرخواهی به عنوان بخشی از درخواست تجدید نظر توسط Associated Newspapers – که عناوین آن شامل دیلی میل است – علیه حکم دادگاه عالی مبنی بر نقض حریم خصوصی دوشس ساسکس با انتشار بخش‌هایی از نامه‌ای که او به پدرش نوشته بود، صورت گرفت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)