حمله زنی به روبات پذیرش در بیمارستان چین در بحرانی عظیم

زن عصبانیت خود را روی ربات خودکار بیرون آورد.

ویدئویی از چین منتشر شده است که نشان می دهد زنی با یک چوب بزرگ چوبی یک ربات “پذیرش” را در هم می کوبد. این کلیپ توسط یکی از بازدیدکنندگان داخل بیمارستان ضبط شده است و زن را نشان می دهد که در حال فریاد زدن توهین به دستگاه است. همچنین دیده می شود که او بارها با تکه چوب ضخیم به ربات ضربه می زند، که باعث می شود قطعات دستگاه در تمام زمین پخش شود. این ویدئو که برای اولین بار در نسخه چینی TikTok Douyin به اشتراک گذاشته شد، توسط Viral Press منتشر شده است.

این حادثه در بیمارستان وابسته دانشگاه پزشکی شوژو در شهر شوژو در استان ساحلی جیانگسو در شمال شرقی چین در 23 آوریل رخ داد.

پرسنل بیمارستان در حال دور شدن از میز پذیرش دیده می شوند که زن با کت زرد رنگی روی دستگاهی که برای چک کردن بیماران در لابی استفاده می شود، رها می شود.

این ویدئو همچنین در اوایل این هفته در توییتر به اشتراک گذاشته شد، با این عنوان: «از آنجایی که اکنون در بیمارستان‌های چین، پزشک را تعیین کنید و تمام قرارهای معاینه پزشکی همه روی روبات‌ها انجام می‌شود، تعداد بسیار کمی از پرستاران برای کمک به بیماران باقی مانده‌اند.»

مردم محلی که با Viral Press صحبت کردند ادعا کردند که این زن ممکن است یک بیمار ناامید بوده باشد که خشم خود را بر روی ربات خودکار نشان می دهد.

به گزارش رسانه های محلی، یکی از اعضای بخش امنیتی این بیمارستان گفت که این زن که نامش فاش نشده است، ادعا کرده است که ممکن است از بیماری روانی رنج ببرد.

بر اساس گزارش ها، اداره حراست بیمارستان گفته است که در پی این حادثه با پلیس تماس گرفته شده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این زن بازداشت شده است یا خیر.