“حملات هوایی اسرائیل” بندر سوریه را هدف قرار داد – رسانه دولتی – RT World News

رسانه های دولتی سوریه گزارش دادند که بندری در نزدیکی شهر لاذقیه سوریه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت و عکس های تایید نشده ای از صحنه ظاهرا نشان می دهد که آتش سوزی قابل توجهی در نزدیکی سواحل مدیترانه فوران کرده است.

به گزارش خبرگزاری عربی سوریه (سانا) و به نقل از خبرگزاری عربی سوریه (سانا) و به نقل از خبرگزاری عربی سوریه (سانا) که در حین دوبله این حملات، صدای انفجارهایی در حوالی بندر شنیده شد، بمب‌ها در ساعات اولیه بامداد سه‌شنبه بر شهر بندری اصلی کشور، لاذقیه سقوط کرد. «تجاوز هوایی اسرائیل».

دشمن اسرائیلی با چند موشک از سمت دریای مدیترانه در جنوب غربی لاذقیه حمله هوایی انجام داد و محوطه کانتینری در بندر تجاری لاذقیه را هدف قرار داد. یک منبع نظامی ناشناس به سانا گفت.

تصاویری که در فضای مجازی پخش می‌شوند، ادعا می‌کنند که آتش‌سوزی در انباری در کنار بندر را به تصویر می‌کشد که ظاهراً توسط حملات هوایی آغاز شده است. بر اساس گزارش‌ها، پدافند هوایی سوریه نیز در پاسخ فعال شده است، هرچند مشخص نیست که آیا مهماتی رهگیری شده است یا خیر.

نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) به ندرت عملیات هوایی بر فراز سوریه را تأیید می کند و هنوز این گزارش ها را تأیید نکرده است، اگرچه مقامات تل آویو قبلاً خاطرنشان کرده بودند که “صدها” حملات مشابهی در سراسر نبرد یک دهه سوریه با گروه های شورشی اسلام گرا انجام شده بود.

جزئیات به دنبال