حمایت اخته شیمیایی برای متجاوزان مکرر در پاکستان – RT World News

جنایتکاران محکوم به چندین مورد تجاوز جنسی ممکن است در پاکستان با اخته شدن شیمیایی مواجه شوند زیرا پارلمان این کشور از قانون جدید با هدف مقابله با افزایش جرایم جنسی در پاکستان حمایت کرد.

اصلاحات قانون موجود که امکان محکومیت سریع و مجازات شدیدتر برای متجاوزان را فراهم می کند، روز چهارشنبه توسط نمایندگان مجلس به تصویب رسید.

آنها مجازات اعدام یا حبس ابد را برای تجاوز گروهی و همچنین اخته کردن شیمیایی برای مجرمان جنسی مکرر با رضایت محکوم معرفی می کنند.

اخته شدن شیمیایی در این لایحه به عنوان فرآیندی توصیف شد که از طریق آن «شخصی از انجام آمیزش جنسی در هر دوره ای از زندگی خود ناتوان می شود که دادگاه از طریق تجویز مواد مخدر تشخیص می دهد.»

ادامه مطلب


دادگاه عالی آزمایش باکرگی «دو انگشت» پاکستان برای قربانیان تجاوز را مغایر قانون اساسی دانست

برنامه ریزی شده است تا دادگاه های ویژه ای در سراسر کشور ایجاد شود تا از صدور احکام در پرونده های تجاوز جنسی اطمینان حاصل شود. «به سرعت، ترجیحاً ظرف چهار ماه.“اگر اخته شیمیایی به عنوان مجازات تعیین شود”باید از طریق هیئت پزشکی ابلاغ شده انجام شود.» طبق قانون جدید

مشتاق احمد، سناتور حزب مذهبی جماعت اسلامی، پیشتر این لایحه را غیراسلامی خوانده بود. احمد استدلال کرد که در شرع هیچ اشاره ای به اخته شیمیایی نشده است و متجاوزان باید در ملاء عام به دار آویخته شوند.

پاکستان با توسل به داروها برای کاهش میل جنسی مجرمان مکرر جنسی، به کره جنوبی، لهستان، جمهوری چک و برخی از ایالت‌های آمریکا می‌پیوندد، جایی که اخته کردن شیمیایی معرفی شده است.

این اقدام یک سال پیش توسط عارف علوی، رئیس‌جمهور پاکستان، در واکنش به اعتراض گسترده عمومی در مورد افزایش موارد تجاوز جنسی زنان و کودکان در سراسر کشور روی میز گذاشته شد.

در آن زمان، عفو بین‌الملل اخته شدن شیمیایی را به عنوان یک اقدام تقبیح کرد “بی رحمانه، غیر انسانیدرمان، به اسلام آباد توصیه می کند که در عوض بر اصلاح آن تمرکز کند “نقص” سیستم قضایی و تضمین عدالت برای قربانیان.

سازمان غیردولتی محلی «جنگ علیه تجاوز» سال گذشته به رویترز گفت که کمتر از 3 درصد از تعقیب‌های تجاوز جنسی یا تجاوز جنسی در پاکستان منجر به محکومیت می‌شود.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!