حماس از جاستین بیبر می خواهد که کنسرت اسرائیل را کنار بگذارد – RT World News

گروه اسلامگرای فلسطینی حماس از جاستین بیبر خواننده کانادایی خواست کنسرت آتی خود را در آنچه «کشور اشغالگر صهیونیستی» اسرائیل می نامد لغو کند.

بیبر تاریخ تور جهانی 2022 خود را این هفته اعلام کرد و کنسرتی در تل آویو برای اکتبر آینده برنامه ریزی شده است. روز پنجشنبه، اداره تولیدات هنری حماس به نقل از پایگاه خبری فلسطینی ساوا بیانیه ای صادر کرد. “محکوم کردن و محکوم کردن” مجری از ستاره خواست تا نمایش را لغو کند و دولت اشغالگر صهیونیستی در اعتراض به جنایات مکرر این کشور علیه مردم فلسطین را تحریم کنید.

ادامه مطلب


بریتانیا حماس را به عنوان سازمان تروریستی غیرقانونی اعلام کرد

بیبر چندین بار در اسرائیل اجرا داشته است، آخرین اجرای او در آنجا در سال 2017 در پارک هایارکون بود – همان مکانی که برای سال آینده برنامه ریزی شده بود. از زمان اعلام تاریخ تور «عدالت»، درخواست‌ها برای لغو برنامه تل‌آویو در رسانه‌های اجتماعی شدت گرفته است و پوسترهای زیادی در محکومیت خواننده به دلیل حمایت از آنچه که یکی از آنها خوانده می‌شود، شدت گرفته است. “دولت آپارتاید.”

مقداری اشاره شد قرار بود بیبر پس از اجرای برنامه در آفریقای جنوبی وارد اسرائیل شود. “جاستین بیبر واقعاً مستقیماً از SA به اسرائیل می رود. از کشوری که با آپارتاید می جنگید تا کشوری که آپارتاید را تمرین می کند.» یکی از کاربران توییتر شکایت کرد.

طوماری که از خواننده می خواهد اسرائیل را تحریم کند و آن را از تور خود حذف کند، به صورت آنلاین راه اندازی شده است و تا روز جمعه حدود 3700 امضا جمع آوری کرده است.

در سال 2018، لرد خواننده نیوزیلندی کنسرت خود را در اسرائیل لغو کرد و متعاقبا از طرفداران تشکر کرد. “آموزش دادن” او در مورد این موضوع، و در همان سال، لانا دل ری، هنرمند آمریکایی، ابتدا از تصمیم خود برای اجرا در این کشور دفاع کرد و گفت که ظاهر او یک امر غیرعادی نخواهد بود. “بیانیه سیاسی” قبل از عقب نشینی و لغو کنسرت.

حماس از سوی آمریکا، اتحادیه اروپا و از روز جمعه بریتانیا به عنوان یک گروه تروریستی معرفی شده است. در آوریل 2021، سازمان بین المللی غیردولتی دیده بان حقوق بشر در گزارشی به این نتیجه رسید که اسرائیل متعهد شده است. “جنایت علیه بشریت آپارتاید و آزار و اذیت.”

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!