حرکت به ریتم غربی باعث می‌شود که سوئیچ اصلی امارات متحده عربی – RT World News

کارمندان دولتی در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به زودی از دوشنبه تا جمعه، با تعطیلات آخر هفته خود در روزهای شنبه و یکشنبه، مشابه نحوه سازماندهی هفته در بسیاری از کشورهای دیگر، کار خواهند کرد.

ساعات کار منظم برای کارمندان فدرال از 7:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر خواهد بود، به استثنای روز جمعه، که یک روز کاری کوتاه است که در ظهر به پایان می رسد تا برای نماز سنتی اسلامی مناسب باشد. تغییر خواهد شد افزایش بهره وری و بهبود تعادل بین کار و زندگی، دولت در بیانیه ای اعلام کرد.

برنامه جدید فقط برای کارمندان دولت فدرال و نه برای بخش خصوصی اعمال می شود و از اول ژانویه به اجرا در خواهد آمد. بر اساس سیستم فعلی، جمعه و شنبه در امارات متحده عربی تعطیل است در حالی که یکشنبه روز کاری است.

دولت فدرال یک کارفرمای اصلی است که تقریباً 40٪ از مشاغل اشغال شده توسط افراد امارات متحده عربی را تشکیل می دهد. بخش خصوصی در کشور عربی تحت سلطه کارمندان خارجی است.

هفته کاری فعلی توسط امارات متحده عربی در سال 2006 تصویب شد، زمانی که از تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه فاصله گرفت تا کسب و کارهای محلی از نظر ساعات اداری با همتایان و مشتریان غربی هماهنگی بیشتری داشته باشند.

مدتی است که شایعات مربوط به تغییر مجدد بیشتر در رسانه های اجتماعی امارات متحده عربی در حال چرخش بود، اما مقامات دولتی و رسانه ها آن را به عنوان “خبر جعلی” رد کردند.