جی پی مورگان به کارمندان خانه هشدار می دهد و به سالمندان دستور می دهد 5 روز در هفته به دفتر بیایند

جی پی مورگان به کارمندان خانه هشدار می دهد و به سالمندان دستور می دهد 5 روز در هفته به دفتر بیایند

این بانک برای اولین بار در سال 2021 به کارمندان خود دستور بازگشت به دفتر داده بود.

بر اساس یادداشتی که مجله فورچون به آن دسترسی پیدا کرده است، جی پی مورگان چیس، بزرگترین بانک ایالات متحده، به کارمندان ارشد و مدیران عامل خود هشدار داد که پنج روز در هفته از دفتر کار کنند. تصمیم بزرگترین بانک ایالات متحده بر حدود 2,94,000 کارمند خود در سراسر جهان تأثیر می گذارد و نشان می دهد که چگونه وال استریت در تلاش است تا کارگران را پس از اجازه دادن به ترتیبات کاری انعطاف پذیرتر در پی شیوع کووید-19 به دفتر بازگرداند.

این بانک همچنین گفت که “هر یک از کارمندان خود را که قوانین بازگشت به دفتر خود را رعایت نکنند مجازات خواهد کرد.”

طبق این یادداشت، کارکنانی که در نقش های رهبری شرکت هستند، ملزم به کار در دفتر پنج روز در هفته هستند.

این شرکت در یادداشت کارکنان که در روز چهارشنبه ارسال شد، گفت: “رهبران ما نقش مهمی در تقویت فرهنگ ما و اداره تجارت ما دارند.”

این سازمان افزود: “آنها باید روی زمین قابل مشاهده باشند، باید با مشتریان ملاقات کنند، آنها نیاز به آموزش و مشاوره دارند و همیشه باید برای بازخورد فوری و جلسات بداهه در دسترس باشند.”

کارمندان غیر رهبری که در بخش های خاص مانند تجارت یا فروش کار می کنند نیز باید به صورت تمام وقت در دفتر حضور داشته باشند. سایر کارکنان باید حداقل سه روز در هفته حضور داشته باشند، شرطی که یادداشت ذکر شده رعایت نشده است.

“برای کسانی از شما که نقش‌هایشان می‌تواند از یک مدل کار ترکیبی بهره‌مند شود، لطفاً یادآوری کنید که حداقل سه روز در هفته در دفتر مورد نیاز است. هر استثنایی نیاز به تایید مدیریت ارشد دارد. بیشتر شما از مدل‌های ترکیبی خود پیروی می‌کنید، اما تعدادی از کارمندان هستند که انتظارات حضور در دفتر خود را برآورده نمی کنند، و این باید تغییر کند.”

به گفته کمیته عملیات، عدم ارائه گزارش به ستاد در صورت لزوم منجر به “مراحل مدیریت عملکرد مناسب، که می تواند شامل اقدامات اصلاحی باشد” خواهد بود.

این بانک برای اولین بار در سال 2021 به کارمندان دستور داده بود که به کار خود بازگردند. کارکنان در آن زمان با این تغییر مخالف بودند. این بانک روز چهارشنبه مدعی شد که توجیه معتبری برای الزام کارکنانش به سپری کردن اکثر ساعات کاری در دفتر وجود دارد.

در این یادداشت آمده است: “در کنار هم بودن به شدت به آموزش، یادگیری، همکاری و اجرا کمک می کند – این واقعاً پایه و اساس فرهنگ ما است.”