جو بایدن در مراسم کاخ سفید درباره سنش شوخی می‌کند: «من آن را چاشنی‌سازی می‌دانم».

جو بایدن در مراسم کاخ سفید درباره سنش شوخی می‌کند: «من آن را چاشنی‌سازی می‌دانم».

رئیس‌جمهور به شوخی‌هایی درباره سن خود می‌خندید و منتقدانش را مورد انتقاد قرار می‌داد

در ضیافت شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید در روز شنبه، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، جنبه شوخ طبع و شوخ خود را در حالی که به شوخی درباره سن خود می خندید و برخی از بزرگترین منتقدان خود را مورد انتقاد قرار داد، نشان داد. بی بی سی گزارش شده است.

شایان ذکر است، این شام یک مراسم سالانه است که از سال 1920 برگزار می شود و نشان دهنده حضور نخبگان سیاسی و رسانه ای واشنگتن است. شام فرصتی است برای روزنامه نگاران و سیاستمداران تا دور هم جمع شوند و یک شب آرام را به اشتراک بگذارند و اغلب خودشان را مسخره کنند. این بار، این رویداد با تیتر یک بود ‘نمایش روزانه’ خبرنگار روی وود جونیور و میزبانی در داخل هیلتون واشنگتن.

رئیس‌جمهور در حالی که به شوخی‌هایی درباره سن خود می‌پرداخت، نیویورک تایمز را به دلیل رفتار متفاوت با سلف خود، دونالد ترامپ، مورد توجه قرار داد. او گفت: “ببین، من متوجه شدم که سن یک مسئله کاملا منطقی است. این در ذهن همه است، منظور من از نیویورک تایمز است.”

آقای بایدن همچنین روپرت مرداک، غول رسانه ای، مالک فاکس نیوز را هدف قرار داد و به شوخی گفت که با یکی از بنیانگذاران آمریکایی، جیمز مدیسون، دوست است. فوربس گزارش شده است. من روپرت مرداک را دوست دارم. شاید فکر کنید من از روپرت مرداک خوشم نمی آید. این به سادگی درست نیست. چگونه می توانم از مردی که مرا شبیه هری استایلز می کند، خوشم نیاید؟”

من را پیر صدا کن، من به آن می گویم چاشنی بودن. شما می گویید من باستانی هستم، من می گویم من عاقل هستم. مجری که به دنبال اظهارنظرهای جنسیتی و سنی خود علیه نیکی هیلی اخراج شد.

ویدیو را اینجا ببینید:

«سی‌ان‌ان اینطور بود، «وای! آیا آنها واقعاً 787 میلیون دلار دارند؟ او افزود.

چندین فرد مشهور از جمله کریسی تیگن و همسرش جان لجند، جولیا فاکس، وینی هارلو و فران درشر برای شام شرکت کردند. کامالا هریس معاون رئیس جمهور نیز در این مراسم حضور داشت.

هفته گذشته، پرزیدنت بایدن اعلام کرد که در سال 2024 به دنبال دومین دوره ریاست جمهوری در کاخ سفید خواهد بود. او در ویدئویی که توسط تیم کمپین جدید خود منتشر شد، اظهار داشت که وظیفه او دفاع از دموکراسی آمریکایی است. آقای بایدن گفت که او همچنان برای نجات دموکراسی آمریکا از “تندروهای” جمهوری خواه مبارزه می کند.

آقای بایدن که در حال حاضر ۸۰ سال سن دارد و مسن‌ترین فردی است که رئیس‌جمهور شده است، اگر برای دومین دوره انتخاب شود، در روز تحلیف ۸۲ ساله و در پایان دوره دوم ۸۶ ساله خواهد بود. شصت و یک درصد از دموکرات‌های ثبت‌نام‌شده در یک نظرسنجی گفتند که او برای کار در دولت خیلی پیر است.