جو بایدن جروم پاول را فرد مناسبی برای مشاهده همه گیری گذشته ایالات متحده می خواند

جو بایدن، جرومی پاول را

جو بایدن از عملکرد جروم پاول در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه تمجید کرد

واشنگتن:

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه هنگام معرفی پاول برای دور دوم ریاست جمهوری گفت، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده “فرد مناسبی است که ما را از طریق” بهبود بیماری همه گیر و مبارزه با تورم می بیند.

او همچنین از فدرال رزرو خواست تا زمانی که ایالات متحده با رویدادهای آب و هوایی شدید و در حال گذار به اتکای فزاینده به منابع انرژی سبز است، “در میان بانک های مرکزی در سطح جهان در مقابله با خطرات مالی مرتبط با آب و هوا پیشرو باشد”.

بایدن از پاول، یک جمهوری خواه، استفاده کرد تا علیرغم فشارهایی که از سوی حزب دموکرات خود برای تایید لائل برینارد، رئیس فدرال رزرو، در این سمت باقی بماند. او در عوض برای ارتقاء به معاونت رئیس بانک مرکزی با نفوذترین جهان نامزد شد.

بایدن از عملکرد پاول در زمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه، که سنت شکنی کرد و مکرراً رئیس فدرال رزرو را مورد آزار و اذیت قرار داد و خواستار تغییر سیاست شد، ستایش کرد.

“ما به ثبات و استقلال در فدرال رزرو نیاز داریم. جی استقلالی را که من در کرسی فدرال رزرو برای من ارزش قائلم ثابت کرده است. در دولت گذشته، او در برابر مداخلات سیاسی بی سابقه ایستاد و در انجام این کار با موفقیت یکپارچگی و اعتبار را حفظ کرد. بایدن گفت این نهاد.

در حالی که تعداد انگشت شماری از سناتورهای دموکرات احتمالاً به انتصاب مجدد پاول رای منفی خواهند داد، حمایت جمهوری خواهان باید او را به راحتی از روند تایید صلاحیت کند.

بایدن گفت: «من معتقدم که رهبری فدرال رزرو با حمایت گسترده دو حزبی مهم است، به ویژه در حال حاضر در چنین کشوری که از نظر سیاسی تقسیم شده است. این برای حفظ اعتماد عمومی به نهاد مستقلی مانند فدرال رزرو حیاتی است.»

در رأس فهرست کارهای پاول، مدیریت جهش اقتصادی قوی ایالات متحده خواهد بود که شاهد رشد فزاینده مشاغل همراه با تورم مضر بوده است.

پاول در اظهارات کوتاهی پس از سخنرانی بایدن گفت: “می دانیم که تورم بالا بر خانواده ها آسیب می زند.”

وی گفت: ما از ابزارهای خود هم برای حمایت از اقتصاد و بازار کار قوی و هم برای جلوگیری از ریشه‌دار شدن تورم بالاتر استفاده خواهیم کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)