جهان با “خطرناک ترین دوره زمانی تاریخ” روبرو است – ترامپ – RT World News

رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که رهبران بی کفایت و تسلیحات پیشرفته مردم را بیش از هر زمان دیگری به خطر انداخته است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد که جهان توسط رهبران ناتوان و سلاح‌های هسته‌ای که 500 برابر قوی‌تر از بمب‌های اتمی است که نیروهای آمریکایی در طول جنگ جهانی دوم به ژاپن پرتاب کردند، به مرز نابودی کامل کشیده شده است.

“ببین، ما ممکن است به خاطر کل این موضوع در جنگ جهانی سوم قرار بگیریم.” ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز که چهارشنبه شب پخش شد، گفت. او اضافه کرد، من معتقدم که این خطرناک ترین دوره زمانی در تاریخ است – شماره یک، زیرا ما افرادی را در صدر داریم که ناتوان هستند. این شماره یک است.»

ترامپ اظهارات خود را در چارچوب بحران روسیه و اوکراین بیان کرد. مقامات روسیه هشدار داده‌اند که افزایش مشارکت آمریکا و ناتو در اوکراین، از جمله کمک‌های نظامی گسترده به کی‌یف، می‌تواند بحران را به یک درگیری گسترده‌تر، احتمالاً شامل تسلیحات هسته‌ای، تبدیل کند.

ترامپ در پاسخ به سوال مجری برنامه تاکر کارلسون که پشت بمباران سال گذشته خطوط لوله نورد استریم روسیه در دریای بالتیک بود، گفت که این مسکو نیست. وی ضمن اشاره به اینکه واشنگتن در خرابکاری دست داشته است، گفت: من نمی‌خواهم کشورمان را به دردسر بیاندازم، بنابراین به آن پاسخ نمی‌دهم.»


ترامپ - روسیه نورد استریم را منفجر نکرد

رئیس جمهور سابق اعتراف کرد که چنین است “بسیار خطرناک” برای منفجر کردن خطوط لوله، اضافه کردن، “من فکر می کنم بیشتر مردم می دانند چه کسی این کار را انجام داده است.” وی در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا خود را در معرض خطر حملات تلافی جویانه به زیرساخت های حیاتی خود قرار می دهد، گفت: من فکر می‌کنم این چیزی بیشتر از زیرساخت‌هایی است که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم.»

ترامپ همچنین هشدار داد که تسلیحات هسته‌ای بزرگ‌ترین تهدیدی است که جهان امروز با آن مواجه است و زرادخانه‌های آمریکا و روسیه می‌توانند باعث تخریب بی‌سابقه‌ای شوند. تنها چیزی که لازم است یک دیوانه است، و شما با مشکلی روبرو خواهید شد که جهان هرگز آن را ندیده است.

ترامپ که در حال حاضر به عنوان نامزد اصلی حزب جمهوری خواه در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024 در نظرسنجی است، رهبری کنونی ایالات متحده را به دلیل افزایش خطر جنگ هسته ای با روسیه و چین مقصر دانست. خطرناک ترین دوره زمانی – به خاطر سلاح، به دلیل هسته ای، به دلیل سلاح – خطرناک ترین دوره زمانی در تاریخ کشور ما و در تاریخ جهان، در حال حاضر، و ما یک فرد نالایق داریم. بالاترین.”