جزیره بریتانیا جستجو برای “پادشاه” جدید – اخبار RT World را آغاز می کند

یک شورای محلی در شمال غربی انگلستان شروع به جستجوی شخصی برای مدیریت مسافرخانه تاریخی منحصر به فرد و جزیره کوچک Piel کرده است که میزبان آن است. شخصی که در این شغل است به طور سنتی تاج گذاری می شود “پادشاه پیل”.

جزیره پیل مساحتی حدود 50 هکتار (20 هکتار) را در بر می گیرد که در سواحل کامبریا، نزدیک بارو-این-فورنس قرار دارد. اما همه چیز به اندازه آن نیست، زیرا قطعه کوچک زمین دارای یک قلعه قرون وسطایی – ساخته شده در قرن چهاردهم برای مقابله با مهاجمان اسکاتلندی – و مسافرخانه معروف کشتی است که خود بیش از 300 سال سابقه دارد.

میخانه ای که ارائه می دهد “آب سنتی خوب از آبجوسازی های محلی، آبجو، شراب و ارواح برای سیر کردن مسافر تشنه” شرکت Piel Island Pub از زمانی که در ماه ژوئیه پس از همه محدودیت‌های Covid-19 بازگشایی شد، اداره می‌شد.

ادامه مطلب


اعلیحضرت دوندگی خوبی داشت، اما درست است که باربادوس تاج را کنار می گذارد

اما این فقط یک ترتیب موقت بود و هفته گذشته کمیته بررسی و بررسی کلی شورای شهر بارو اعلام کرد که به دنبال استخدام یک صاحبخانه مناسب برای نظارت بر مسافرخانه کشتی و کل جزیره برای 10 سال آینده است.

شغل خالی باید قبل از آوریل پر شود، زمانی که فصل توریستی شروع می شود و کشتی ها بین جزیره و سرزمین اصلی تردد می کنند.

این مهم است که افراد مناسب نصب شوند، افرادی با دانش محلی معتبر، احساسی نسبت به جزیره و تاریخ آن داشته باشند. فرانک کسیدی، نایب رئیس کمیته، در مورد متقاضیان احتمالی گفت.

کسی که تمام این معیارها را برآورده می کند، طی مراسمی خاص چند صد ساله، به عنوان “پادشاه پیل” تاج گذاری می شود. به طور سنتی، “پادشاه” روی یک صندلی باستانی می نشیند، کلاه ایمنی بر سر دارد و شمشیر در دست دارد، در حالی که آبجو روی سرش می ریزند.

با این حال، کریس جونز، رئیس مدیریت برنامه و تغییرات آب و هوایی شورا، هشدار داد محدودیت های قابل توجهی برای زندگی و کار در جزیره پیل وجود دارد و مردم باید در مورد آن فکر کنند. قیمت این عنوان عبارتند از آب و هوای محلی نامشخص، انزوا و ساعات کاری طولانی.