جزیره ای که الهام بخش رمان های جنایی آگاتا کریستی بود، به فروش می رسد

جزیره ای که الهام بخش رمان های جنایی آگاتا کریستی بود، به فروش می رسد

هتل در جزیره بورگ در دهه 1930 ساخته شد.

بر اساس گزارشی که در نشریه منتشر شده، جزیره کوچکی که آگاتا کریستی رمان‌نویس جنایی الهام‌بخش آن بوده، برای فروش گذاشته شده است. CNN. هتل آرت دکو و بالگرد در جزیره بورگ نیز بخشی از فروش است. این جزیره در سواحل دوون جنوبی در انگلستان در نزدیکی دهکده ساحلی کوچک Bigbury-on-Sea واقع شده است. آژانس املاک و مستغلات نایت فرانک، که جزیره بورگ را در وب سایت خود فهرست کرده است، “بیش از” 15 میلیون پوند (18.9 میلیون دلار) به آن پیشنهاد می دهد.

CNN گفت خانم کریستی دو تا از معروف ترین رمان هایش را نوشته است –و انگاه هیچی نبود“و”شر زیر آفتاب– در جزیره ای که در 18 مایلی (29 کیلومتری) شهر بندری پلیموث واقع شده است.

در رمان اول، 10 غریبه به جزیره ای مرموز دعوت می شوند و یکی یکی کشته می شوند. در رمان دوم، هرکول پوآرو، کارآگاه تخیلی بلژیکی که توسط خانم کریستی خلق شده است، در مورد یک قتل در جزیره تحقیق می کند.

جزیره جزر و مدی در هنگام جزر و مد با وسیله نقلیه ای به نام تراکتور دریایی قابل دسترسی است.

مالک Giles Fuchs به نقل از The بی بی سی هتل در جزیره بورگ که مجوز برنامه ریزی برای بازسازی 7 تا 10 میلیون پوندی در سال 2022 را دریافت کرد، “معشوقه ای خواستار” بود.

وب سایت رسمی جزیره می گوید که این هتل در ابتدا در دهه 1930 به عنوان خلوتگاه برای نویسنده ساخته شد. امروزه وان آب گرم خود را در فضای باز دارد.

این دارای یک استخر پری دریایی – یک بدنه طبیعی محصور از آب دریا – یک اتاق بیلیارد، سونا و اتاق درمان و بارها و رستوران‌های متعدد و همچنین محل اقامت کارکنان است.