جراح عمومی ایالات متحده هشدار می دهد که تنهایی یک “تهدید عمیق سلامتی” است – RT World News

تحقیقات نشان می‌دهد که انزوای اجتماعی می‌تواند اثرات منفی بر سلامتی داشته باشد، مانند کشیدن 15 نخ سیگار در روز

در حالی که مشکلات چاقی، اعتیاد به الکل و استعمال سیگار به خوبی شناخته شده است، جراح آمریکایی ژنرال Vivek Murthy می گوید یک خطر بزرگ دیگر برای سلامت عمومی باید به روشی مشابه مورد توجه قرار گیرد: تنهایی.

مورتی در یک توصیه گسترده درباره خطرات تنهایی که در روز سه‌شنبه منتشر شد، استدلال می‌کند که تأثیر منفی انزوای اجتماعی که مطالعات نشان می‌دهد می‌تواند باعث افزایش خطر حمله قلبی، سکته مغزی، دیابت و حتی زوال عقل شود، در حال تبدیل شدن به یک فشار فزاینده بر روی سیستم بهداشت و درمان و “بافت اجتماعی” از امریکا.

«در حال حاضر، میلیون‌ها نفر از طریق داستان‌ها و آمارهایشان به ما می‌گویند که مخزن آنها در رابطه با ارتباط اجتماعی خالی است.» مورتی روز سه شنبه به گاردین گفت.

او اضافه کرد: این باید یک اختلال بهداشت عمومی باشد که ما آن را همتراز با تنباکو، اختلالات سوء مصرف مواد، چاقی و سایر مسائلی می‌دانیم که می‌دانیم عمیقاً بر زندگی مردم تأثیر گذاشته است.»

کارشناسان می گویند تنهایی می تواند منجر به شرایط استرس مزمن شود که می تواند علت بیماری های اضافی باشد. مطالعه ای که در کتابخانه ملی پزشکی منتشر شد حتی نشان داد که خطر مرگ زودرس مرتبط با انزوای اجتماعی مشابه کشیدن 15 نخ سیگار در روز است.


نیمی از بشریت تا سال 2035 اضافه وزن خواهند داشت - گزارش

این مشاوره به اطلاعات نظرسنجی مربوط به دهه 1970 اشاره می کند که می گوید 45 درصد از آمریکایی ها احساس می کنند می توانند به افراد حلقه خود اعتماد کنند. این رقم در نظرسنجی مشابهی که در سال 2016 انجام شد به حدود 30 درصد کاهش یافت. همچنین بیان کرد که میزان زمانی که آمریکایی ها به تنهایی سپری می کنند به طور متوسط ​​24 ساعت در ماه بین سال های 2003 و 2020 افزایش یافته است.

این توصیه می‌گوید ظهور رسانه‌های اجتماعی و سایر خدمات آنلاین مانند شبکه‌های تحویل غذا نیز باعث کاهش تعامل مردم و نیاز به ترک خانه‌هایشان شده است. این موقعیت‌ها با انزوای اجباری ناشی از قرنطینه در طول همه‌گیری کووید-19، که مورتی روز سه‌شنبه از طریق واشنگتن پست گفت، بزرگ‌تر شد. «ریختن[ed] سوخت روی آتشی که از قبل می سوخت.»

من می‌خواهم کشور بفهمد که تنهایی و انزوا چقدر تهدید سلامت عمومی است. او گفت.

سند مشورتی همچنین خواستار تلاش برای انجام این کار است “بافت اجتماعی ملت ما را اصلاح کنید” که شامل عواملی مانند آموزش به کودکان چگونه روابط سالم را دنبال کنند و افراد زمان کمتری را در رسانه های اجتماعی صرف کنند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: