جدیدترین جمهوری جهان باربادوس ریحانا را “قهرمان ملی” نامید

جدیدترین جمهوری جهان باربادوس ریحانا را

ریحانا، خواننده 33 ساله برنده چندین جایزه گرمی، در کشور جزیره ای باربادوس در دریای کارائیب بزرگ شد.

بریج تاون:

با تبدیل شدن باربادوس به جدیدترین جمهوری جهان، اولین اقدام نخست وزیر آن این بود که مشهورترین شهروند جزیره، ریحانا، را رسماً به عنوان یک قهرمان ملی معرفی کرد.

باربادوس قبلاً عنوان سفیر فوق‌العاده و تام الاختیار را به این خواننده و تاجر میلیاردر چندگانه برنده گرمی در سال 2018 اعطا کرده بود و او را تشویق به آموزش و گردشگری کرده بود.

میا موتلی، نخست وزیر، به مقامات بلندپایه گردهم آمده در این نمایشگاه گفت: ترانه سرای “چتر” با خلاقیت، نظم و انضباط خود، و مهمتر از همه، تعهد فوق العاده اش به سرزمین محل تولدش، “تخیل جهان را از طریق تعالی به دست آورد.” جشن “غرور ملت” در روز سه شنبه.

موتلی با دعوت از خواننده برای ایستادن در کنار او گفت: “از طرف یک ملت قدرشناس، اما مردمی حتی سربلندتر، ما نامزد قهرمان ملی باربادوس، سفیر رابین ریحانا فنتی را به شما معرفی می کنیم.”

او با اشاره به آهنگ «الماس» این خواننده گفت: «انشالله همچنان مثل الماس بدرخشی و با گفتار، با کردار و کردارت به ملت خود افتخار کنی و هر کجا که می‌روی، اعتبار ببخشی».

موتلی به خاستگاه فروتن ریحانا، که در سنت مایکل متولد شد و در پایتخت بریج تاون بزرگ شد، ادای احترام کرد.

ریحانا، 33 ساله، در خانه ای پرآشوب در باربادوس بزرگ شد و پس از اینکه ایوان راجرز، تهیه کننده آمریکایی استعدادهای او را شناخت، به شهرت رسید.

این ستاره موفقیت موسیقی خود را به یک امپراطوری گریم و مد تبدیل کرد، با درآمدی که اکنون از سایر ستاره های بزرگ مانند مدونا و بیانسه کمتر است.

فوربس در ماه آگوست ثروت او را 1.7 میلیارد دلار تخمین زد که حدود 1.4 میلیارد دلار آن از ارزش شرکت لوازم آرایشی او Fenty Beauty است که با غول مد فرانسوی LVMH مشارکت دارد.

موتلی گفت که دولت تصمیم گرفت از ریحانا به عنوان اولین قهرمان ملی که توسط جمهوری جدید به عنوان “یک سیگنال به جهان” تعیین شده است، تقدیر کند.

ریحانا به یک گروه منتخب از 10 باربادوس دیگر از جمله گارفیلد سوبرز ملحق می شود که به عنوان یکی از بزرگترین کریکت بازان تمام دوران و تنها قهرمان ملی زنده دیگر شناخته می شود.

سوبرز نیز در مراسم حضور داشت و ریحانا را در آغوش گرفت.

نخست وزیر گفت که این عنوان در صبح چهارشنبه به او اعطا خواهد شد.

ریحانا در میان بسیاری از نامزدهای قهرمان ملی بود که توسط مردم باربادوس ارائه شده بود و موتلی گفت که نامزدهای دیگر در روز قهرمانان ملی سال آینده نامگذاری خواهند شد.

مراسم استقلال در بحبوحه مقررات منع رفت و آمد همه‌گیر، به روی عموم بسته شد، که برای باربادوس‌ها اجازه می‌داد از جشن‌هایی از جمله نمایش آتش بازی لذت ببرند.

میهمان افتخاری، شاهزاده چارلز بریتانیا بود که به “وحشیگری وحشتناک برده داری” که جزیره تحت حاکمیت استعماری متحمل شده بود، اذعان کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)