جت جنگنده روسی به طور تصادفی شهر خود را بمباران کرد

جنگ اوکراین: جت جنگنده روسی به طور تصادفی شهر خود را بمباران کرد

پس از انفجار یک دهانه بزرگ در جاده ای در بلگورود ظاهر می شود.

بر اساس گزارشی که در این نشریه منتشر شده است، یک جنگنده روسی به طور تصادفی یکی از شهرهای خود را در نزدیکی مرز اوکراین بمباران کرد بی بی سی. بر اساس این گزارش، انفجار یک دهانه 20 متری در شهر ایجاد کرد و حتی یک خودرو را به پشت بام یک مغازه منفجر کرد. بر اثر این انفجار سه نفر مجروح و چندین ساختمان آسیب دیدند. منطقه بلگورود از زمانی که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در فوریه 2022 نیروهای خود را به اوکراین فرستاد، بارها مورد گلوله باران قرار گرفته است.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی لحظه برخورد مهمات به زمین را نشان می دهد. هنگامی که بمب منفجر شد، ترافیک سنگینی در جاده جریان داشت و یک دهانه بزرگ ایجاد کرد و یک وسیله نقلیه را روی سقف یک سوپرمارکت بالا برد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای کوتاه اعتراف کرد که یکی از جنگنده‌های بمب‌افکن Su-34 این کشور در ساعت 22:15 روز پنجشنبه به وقت محلی «به‌طور تصادفی مهمات هواپیما را منفجر کرده است». بی بی سی.

فرماندار منطقه ویاچسلاو گلادکوف گفت که دو زن برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. او در شبکه های اجتماعی گفت: خدا را شکر کسی کشته نشد.

مترو گزارش داد که فرماندار نیز در پی این انفجار وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

وی در پیامی در تلگرام تایید کرد که یک دهانه بزرگ در وسط شهر وجود دارد و چهار خودرو و چهار آپارتمان در اثر انفجار آسیب دیده اند.

مترو گفت که این انفجار توسط یک بمب افتابی مدرن FAB-500M62، یک بمب 500 کیلوگرمی طراحی شده توسط شوروی انجام شد.

این موشک با دقت بالا طراحی شده است و برای حمله به اهداف در اوکراین استفاده شده است.