جاش دوگار، ستاره تلویزیون واقعیت آمریکا، به داشتن پورنوگرافی کودکان مجرم شناخته شد

ستاره تلویزیون واقعیت آمریکا به داشتن پورنوگرافی کودکان مجرم شناخته شد

جاش دوگار با محکومیت احتمالی تا 20 سال زندان مواجه است.

واشنگتن:

جاش دوگار که در یک برنامه تلویزیونی واقعی آمریکایی که از ارزش‌های محافظه‌کارانه حمایت می‌کرد بازی کرد، روز پنجشنبه به دلیل دریافت و در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان مجرم شناخته شد.

دوگار، 33 ساله، بزرگ ترین خانواده 19 فرزندی است که در برنامه شبکه TLC “19 Kids and Counting” حضور داشت، برنامه ای که به مدت 10 فصل پخش شد تا اینکه در سال 2015 لغو شد.

وزارت دادگستری در بیانیه ای اعلام کرد، هیئت منصفه فدرال در ایالت آرکانزاس محل سکونت داگار، او را به دلیل دانلود و مشاهده تصاویر و ویدئوهایی که آزار جنسی از کودکان را به تصویر می کشد، مجرم شناخته است.

کلی فاولکس، دادستان ایالت آرکانزاس غربی، گفت که این حکم “نشان می دهد که هیچ شخصی بالاتر از قانون نیست.”

فاولکس گفت: “صرف نظر از ثروت، موقعیت اجتماعی یا شهرت، دفتر ما به جستجوی همه افرادی که به دنبال سوء استفاده از کودکان و قربانی کردن آنها از طریق دانلود، در اختیار داشتن و به اشتراک گذاری پورنوگرافی کودکان هستند، ادامه خواهد داد.”

دوگار با محکومیت احتمالی تا 20 سال زندان مواجه است. تاریخ صدور حکم هنوز مشخص نشده است.

در برنامه طولانی مدت TLC جیم باب و میشل دوگار و نه پسر و 10 دخترشان حضور داشتند. آنها فرزندان خود را در خانه آموزش می دادند و آنها را مطابق با ایمان سخت باپتیست خود بزرگ می کردند.

جیم باب دوگار، جمهوریخواه، از سال 1999 تا 2002 در مجلس نمایندگان ایالت آرکانزاس خدمت کرد.

این برنامه در سال 2015 به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه جاش دوگار در نوجوانی دختران جوانی از جمله برخی از خواهرانش را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، لغو شد.

دوگار در آوریل سال جاری به اتهام پورنوگرافی کودکان دستگیر شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)