جاسیندا آردرن نخست وزیر سابق نیوزیلند در حال رفتن به آمریکا و به دانشگاه هاروارد خواهد پیوست

جاسیندا آردرن نخست وزیر سابق نیوزیلند به آمریکا می رود و به دانشگاه هاروارد می پیوندد

او دو بورسیه در مدرسه کندی هاروارد دریافت کرده است

جاسیندا آردرن، نخست وزیر سابق نیوزیلند، اواخر امسال به ایالات متحده می رود و به دانشگاه هاروارد می پیوندد. CNN گزارش شده است. خانم آردرن، نماد جهانی و الگوی زنان در همه جا، دو بورسیه در مدرسه کندی هاروارد دریافت کرده است.

او در سال 2023 به عنوان همکار رهبران عمومی جهانی آنجلوپولوس و یک رهبر هاوزر در مرکز رهبری عمومی مدرسه کندی هاروارد انتخاب شده است. به‌علاوه، او به‌عنوان همکار رهبری نایت فناوری در دانشکده حقوق هاروارد انتخاب شده است.

“من بسیار متواضع هستم که به عنوان یک همکار به دانشگاه هاروارد ملحق می شوم – نه تنها این فرصت را به من می دهد تا تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم، بلکه به من فرصتی برای یادگیری می دهد. به عنوان رهبر، اغلب زمان بسیار کمی برای تفکر وجود دارد، اما اگر بخواهیم از نسل بعدی رهبران به درستی حمایت کنیم، تأمل بسیار مهم است.»

برنامه رهبران عمومی جهانی آنجلوپولوس فرصت هایی را برای رهبران برجسته ای که در حال انتقال از نقش های خدمات عمومی هستند فراهم می کند تا زمانی را در محل سکونت در مدرسه کندی هاروارد بگذرانند.

داگلاس المندورف، رئیس مدرسه کندی در بیانیه‌ای گفت: «جاسیندا آردرن رهبری سیاسی قوی و همدلانه را به جهان نشان داد. همه مراحل.”

شایان ذکر است، خانم آردرن در اوایل سال جاری، زمانی که اعلام کرد از سمت نخست وزیری کناره گیری می کند و از سیاست بازنشسته می شود، نیوزیلند را شوکه کرد و گفت که دیگر “در تانک کافی” ندارد.

این زن 42 ساله در آخرین نطق خود در مجلس گفت که هرگز انتظار نداشت که شغل اصلی کشور را به دست بگیرد.

او در حین قدردانی خود با کنایه گفت: “این تلاقی بین احساس وظیفه بود که یک قطار باری در حال حرکت را هدایت کنم… و مورد اصابت یک قطار باری. نشانی.

او در طول دوران نخست‌وزیری خود، نیوزیلند را از طریق بلایای طبیعی، همه‌گیری کووید-19 و قتل عام مسجد کرایست‌چرچ در سال 2019 که در آن یک مرد مسلح برتری‌طلب سفیدپوست 51 نمازگزار مسلمان را کشت، هدایت کرد.

در سال 2017، خانم آردرن در سن 37 سالگی جوانترین رهبر جهان شد. او دو بار به عنوان مجله تایمفهرست تاثیرگذارترین افراد