جاستین بیبر در نامه سرگشاده – RT World News – از “برای دیکتاتورها” خواسته است

نامزد جمال خاشقجی روزنامه‌نگار مقتول از جاستین بیبر، ستاره پاپ آمریکایی خواسته است که «پیاده» ولیعهد سعودی نباشد و اجرای خود در یک رویداد فرمول یک در عربستان سعودی را لغو کند.

برای قاتلان محبوب من جمال نخوان. نامزد خاشقجی، حتیجه چنگیز، در نامه ای سرگشاده خطاب به این مجری که در واشنگتن پست منتشر شد، نوشت.

چنگیز از بیبر خواست که نباشد “یک پیاده” ولیعهد سعودی محمد بن سلمان که او را یک “قاتل.”

امسال آلبومی را منتشر کردید که نامش را «عدالت» گذاشتید. شما همچنین یکی را با عنوان “آزادی” منتشر کردید. عربستان سعودی به هر دو مورد نیاز مبرم دارد. چنگیز نوشت. پیام شما بلند و واضح خواهد بود: من برای دیکتاتورها اجرا نمی کنم. من عدالت و آزادی را به جای پول انتخاب می کنم.»

ادامه مطلب


حماس از جاستین بیبر می خواهد که کنسرت اسرائیل را کنار بگذارد

خاشقجی منتقد برجسته دولت سعودی و ستون نویس واشنگتن پست در سال 2018 در داخل سفارت عربستان در استانبول ترکیه به قتل رسید. ریاض اعتراف کرد که این روزنامه نگار توسط مقامات سعودی کشته شده است، اما دست داشتن ولیعهد را رد کرد.

در سال 2020، دادگاهی در عربستان سعودی هشت نفر از اتباع این کشور را به اتهام قتل خاشقجی به حبس طولانی محکوم کرد.

طبق گزارش سال 2021 دفتر مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده، این بود “بسیار غیر محتمل” ترور خاشقجی بدون موافقت محمد بن سلمان انجام شده است. با این وجود، ایالات متحده چندین سعودی را به دلیل نقش آنها در قتل تحریم کرد، اما ولیعهد را تحریم نکرد.

بیبر قرار است در جایزه بزرگ فرمول یک عربستان سعودی 2021 در جده در کنار هنرمندان محبوبی مانند دیوید گوتا و جیسون درولو اجرا کند.

گروه ستیزه جوی فلسطینی حماس، و همچنین برخی از سازمان های غیر دولتی و افراد آنلاین، پیشتر از بیبر خواسته بودند تا از حقوق فلسطینیان حمایت کند و اجرای برنامه ریزی شده خود در اسرائیل برای اکتبر 2022 را لغو کند.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید