تیراندازی دسته جمعی در جشن تولد نوجوانان 4 کشته و 28 زخمی برجای گذاشت – RT World News

پس از تیراندازی که در شهر کوچک آلاباما رخ داد، مقامات حاضر به گفتن این موضوع نشدند که آیا یک مظنون در بازداشت است یا خیر.

پس از آن که جشن تولد یک نوجوان شنبه شب در شهر کوچک دادویل، آلاباما به آشوب کشیده شد، چهار نفر کشته و ۲۸ نفر دیگر زخمی شدند. پس از گذشت یک روز کامل، مقامات هنوز در مورد اینکه آیا مظنونی در بازداشت دارند یا خیر صحبت می کنند، اما اصرار دارند که دیگر هیچ تهدیدی برای جامعه وجود ندارد.

تیراندازی حدود ساعت 10:30 بعد از ظهر شنبه در یک استودیوی رقص در مرکز شهر دادویل، شهری با 3200 سکنه در حدود 92 کیلومتری شمال شرقی مونتگومری، آلاباما رخ داد.

بر اساس گزارش رسانه های محلی، گفته می شود بیشتر قربانیان نوجوانان هستند. علاوه بر چهار مورد مرگ و میر، حداقل 28 نفر دچار آفات شدند “انواع گسترده صدمات،” به گفته مقامات حداقل 15 نفر از قربانیان با شلیک گلوله زخمی شده اند و گفته می شود که وضعیت 9 نفر از آنها وخیم است.


مرد مسلح قتل عام بانک را در اینستاگرام به صورت زنده پخش می کند

مقامات پس از این حادثه کنفرانس های مطبوعاتی متعددی برگزار کرده اند، اما از بیان اینکه آیا مظنون دستگیر شده است یا اینکه آیا بازرسان هیچ ایده ای در مورد آنچه ممکن است منجر به تیراندازی شده باشد، خودداری کرده اند.

“ما باید از جامعه اطلاعات داشته باشیم.” گروهبان جرمی بورکت از آژانس اجرای قانون آلاباما در آخرین مطبوعات روز یکشنبه گفت و از شاهدان خواست که جلو بیایند.

مقامات همچنین اسامی قربانیان را فاش نکردند، اما خانواده‌اش یکی از کشته‌شدگان را فیلستاویوس «فیل» داودل، دانش‌آموز دبیرستانی که قصد داشت برای دانشگاه ایالتی جکسون‌ویل فوتبال کالج بازی کند، شناسایی شد. تیراندازی ظاهرا در جشن تولد 16 سالگی خواهرش اتفاق افتاده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: