تگزاس در حال ساخت دیوار خود در مرز مکزیک: فرماندار

تگزاس در حال ساخت

کار در مرز آمریکا و مکزیک با روی کار آمدن بایدن در ژانویه امسال متوقف شد.

واشنگتن، ایالات متحده آمریکا:

گرگ ابوت فرماندار جمهوری خواه تگزاس روز شنبه گفت که تگزاس ساخت “دیوار” خود از میله های فولادی بزرگ را در مرز با مکزیک آغاز کرده است و جو بایدن، رئیس جمهور این کشور را متهم کرد که به اندازه کافی برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی اقدام نکرده است.

ابوت در یک کنفرانس خبری در مورد ساخت دیواری در مرز ما برای تامین امنیت و حفاظت از حاکمیت ایالات متحده و ایالت خود گفت: “تگزاس اقدامی را انجام می دهد که واقعاً یک گام بی سابقه از سوی هیچ ایالتی در کشور است.”

او از ریو گراند سیتی که در مقابل جرثقیل و میله های فولادی صحبت می کرد، گفت: «به یک دلیل به چنین دیواری نیاز است و آن به این دلیل است که دولت بایدن کار خود را انجام نداده است».

فرماندار، که گفته می شود جاه طلبی های خود در کاخ سفید را دارد، “پیامدهای مرگبار” سیاست های مرزی بایدن را محکوم کرد.

وی با اشاره به سلف بایدن، دونالد ترامپ، افزود: «این دیوار مرزی که پشت سر ما می‌بینید، تکرار دیوار مرزی است که پرزیدنت ترامپ ایجاد کرده است، همان مواد، همان مفهوم».

ترامپ به طور مشهور ساخت دیوار در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک را به عنوان یکی از وظایف دولت خود قرار داد، اگرچه بیشتر 452 مایل (727 کیلومتر) که در دوره چهار ساله خود موفق به ساخت آن شد، جایگزین موانع موجود بود.

این کار با روی کار آمدن بایدن در ژانویه امسال متوقف شد.

رئیس جمهور دموکرات به دلیل مدیریت مهاجرت غیرقانونی مورد انتقاد قرار گرفته است، برخی از جناح چپ آنچه را که می گویند سیاست های خشن هنوز پابرجاست محکوم کرده اند و جناح راست خواستار سیاست های خشن تر هستند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)