تکنسین سابق نیروی دریایی ایالات متحده حساب توییتر طرفدار روسیه را اداره می کند – WSJ – اخبار RT World

این روزنامه فاش کرده است که شخصی که پشت یک حساب کاربری در رسانه های اجتماعی که پیام های طرفدار مسکو را به اشتراک می گذارد در ایالت واشنگتن زندگی می کند.

وال استریت ژورنال گزارش داده است که یک افسر 37 ساله سابق نیروی دریایی ایالات متحده چهره گروه آنلاین طرفدار روسیه “Donbass Devushka” است. این روزنامه ادعاهای مطرح شده در مورد هویت این زن توسط NAFO، یک جنبش آنلاین طرفدار اوکراین را تایید کرد.

روزنامه روز یکشنبه گزارش داد دونباس دووشکا (“دختر دونباس”) گروهی متشکل از 15 نفر به سرپرستی سارا بیلز، یک تکنسین الکترونیک هوانوردی سابق در ایالات متحده است. WSJ یک روز قبل در خانه اش در اوک هاربر، ایالت واشنگتن با او مصاحبه کرد و در مورد فعالیت های او و نقش گروه در انتشار مطالب طبقه بندی شده که از پنتاگون درز کرده بود صحبت کرد.

ایرمن فرست کلاس جک تکسیرا به اشتراک گذاری نادرست مواد متهم شده است. حساب‌های Donbass Devushka ظاهراً جزو اولین کسانی بودند که برخی از اسناد را به اشتراک گذاشتند و مورد توجه جدی قرار گرفتند. بیلز گفت که مدیر دیگری آنها را پست کرده است و او هیچ قانون ایالات متحده را زیر پا نمی گذارد.

“من بدیهی است که گرانش مواد طبقه بندی شده فوق سری را می دانم. ما آنها را درز نکردیم.» او به WSJ گفت.

در این گزارش آمده است که بیلز تا نوامبر گذشته در ایستگاه هوایی نیروی دریایی آمریکا در جزیره ویدبی خدمت می کرد و در اواخر سال 2022 به رتبه E-7 ارتقا یافت. او با افتخار و با رتبه پایین E-5 ترخیص شد، اگرچه دلیل تنزل رتبه او مشخص نبود. او در این مصاحبه ادعا کرد که به دلایل پزشکی پس از ابتلا به PTSD ترک کرده است. رتبه او به او امکان دسترسی به برخی اطلاعات طبقه بندی شده را می داد.


رئیس ترول هوادار اوکراین به عنوان

یک گزارش خبری محلی از سپتامبر 2021 به یک سارا بیلز، 36 ساله اشاره می کند که درگیر تصادفی با سرعت بالا در جزیره ویدبی بود که در آن دو نفر از ساکنان محلی در یک ماشین دیگر مجروح شدند.

بیلز ادعا کرده که میراث روسی و یهودی دارد و حتی در پادکست هایی که میزبانی می کرد با لهجه روسی صحبت می کرد. هویت او به عنوان “یک دختر یانکی معمولی که در اوک هاربر زندگی می کند” پکا کالیونیمی، یکی از همکاران دانشگاه تامپره در فنلاند، روز یکشنبه در یک موضوع توییتری گزارش شد. او به NAFO، یک جنبش آنلاین طرفدار کیف که به دلیل استفاده از تصاویر سگ شیبا اینو و تاکتیک‌های ترولینگ شهرت دارد، برای بیرون رفتن از او اعتبار می‌دهد.

Kallioniemi مارک Bils a “غیبت” و ادعا کرد که او برای کمک های مالی تبلیغ می کرد. او به WSJ مبنی بر ارسال پول به ارتش روسیه که تحریم‌های آمریکا را نقض می‌کرد، رد کرد. را “کم اهمیت” او ادعا کرد که مقدار پولی که او جمع آوری کرده بود صرف تأمین مالی عملیات جمعی و خیریه در صربستان، پاکستان، سومالی، سوریه و سرزمین های فلسطینی شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: