توییت یک نامه ای ایلان ماسک اینترنت را سردرگم کرد. معنی آن این است

توییت یک نامه ای ایلان ماسک اینترنت را سردرگم کرد.  معنی آن این است

ایلان ماسک از زمانی که توییتر را تصاحب کرد، تغییرات زیادی را اعمال کرده است.

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر روز سه شنبه توییتی تک حرفی (کلمه X) منتشر کرد که بسیاری از کاربران را گیج کرد. اما در واقعیت، این نام شرکت جدیدی است که توییتر در آن ادغام شده است. آقای ماسک این توییت را مدت کوتاهی پس از انتشار پرونده قضایی توییتر در 4 آوریل در رسانه های اجتماعی منتشر کرد که نشان داد یک پیشرفت بزرگ – اینکه این شرکت دیگر وجود ندارد و بی سر و صدا به بخشی از “X Holdings Corp” تبدیل شده است. تشکیل پرونده در دادگاه در پاسخ به پرونده ای است که توسط لورا لومر علیه آن تشکیل شده است، که توییتر را به نقض قوانین فدرال دزدی زمانی که حساب کاربری خود را در سال 2019 مسدود کرد، متهم کرد.

در عرض چند دقیقه، توییت آقای ماسک بیش از 6 میلیون بازدید و نزدیک به 18000 لایک دریافت کرد. کاربران مدام حدس می زدند که توییت «X» چه معنایی می تواند داشته باشد.

بسیاری از آن‌ها میم‌ها و فایل‌های GIF را ارسال می‌کردند، در حالی که برخی دیگر از آقای ماسک می‌خواستند «مقدار X را با استفاده از معادلات ریاضی بیابد».

پس از خرید توییتر به قیمت 44 میلیارد دلار در سال گذشته، آقای ماسک گفته بود که این تصمیم در نهایت “تسریع کننده ای برای ایجاد X، برنامه همه چیز” است.

او در اکتبر 2022 در حالی که در پاسخ به کاربری که گفت شروع X از ابتدا آسان‌تر بود، گفت: «تویتر احتمالاً X را 3 تا 5 سال شتاب می‌دهد، اما ممکن است اشتباه کنم.

X.com در ابتدا یک بانک آنلاین بود که ماسک در سال 1999 آن را تأسیس کرد. یک سال بعد با شرکت نرم افزاری Confinity Inc ادغام شد و نام خود را به PayPal تغییر داد.

چند ماه قبل از این، رئیس تسلا در جلسه سالانه سازنده خودروهای الکتریکی در آگوست 2022 گفته بود که “چشم انداز بزرگتری” نسبت به آنچه که فکر می کرد X.com یا X شرکت می تواند باشد، دارد.

او گفت: “من می دانم چه باید بکنم. برای این کار لازم نیست توییتر داشته باشم، اما همانطور که گفتم، احتمالاً حداقل یک شتاب دهنده سه ساله است و فکر می کنم چیزی است که برای جهان بسیار مفید خواهد بود.” به گفته یک قدیمی اخبار فاکس گزارش.

او اولین کسی نیست که به فکر ایجاد اپلیکیشنی به نام همه چیز است. WeChat، یک برنامه چینی که برای پیام رسانی، تماس، پرداخت و سایر عملکردها استفاده می شود، بسیار محبوب است.

یکی دیگر از برنامه های فوق العاده Grab، تحویل غذا، حمل و نقل، تحویل بسته های درخواستی و خدمات مالی و سرمایه گذاری را ارائه می دهد.