توییتر ویژگی جدید کسب درآمد – RT World News را ارائه می کند

کاربرانی که برای برنامه اشتراک‌ها انتخاب می‌شوند، یک چک ماهانه از پلتفرم دریافت می‌کنند

توییتر به طور رسمی ویژگی اشتراک های خود را در روز جمعه راه اندازی کرد و رقیب ساب استک را با ارائه امکان کسب درآمد ماهانه به سازندگان محتوا به چالش کشید. کاربران شرکت‌کننده می‌توانند توییت‌های اضافی مشترکین خود را جدا از حساب اصلی خود ارسال کنند و فضاهای انحصاری برای تعامل با فالوورهای خود ایجاد کنند.

توییتر در پستی که این ویژگی را توضیح می‌دهد، به کاربران پیشنهاد می‌کند تا به مشترکین خود نگاهی بیندازند “افکار بدون نوشته” درخواست “ایده ها و نظرات” و “پاسخ های شخصی بدهید که فقط مشترکین شما می توانند ببینند.” فقط کسانی که در حساب کاربری مشترک هستند می توانند با توییت های پریمیوم آن تعامل داشته باشند.

این پلتفرم تقریباً برای همه کاربران در روز جمعه از ویژگی جدید رونمایی کرد، به جز کاربران روسیه، چین، سوریه، بلاروس، کوبا، ایران، کره شمالی و ونزوئلا. کاربران باید 18 سال یا بیشتر با نمایه تکمیل شده و آدرس ایمیل تایید شده، و همچنین 500 یا بیشتر دنبال کننده فعال و حداقل 25 توییت پست شده در 30 روز گذشته باشند.


ماسک ابزار جدید درآمدزایی توییتر را معرفی کرد

خط مشی واجد شرایط بودن سایت به مجموعه سخت گیرانه تری از الزامات بتا هدایت می شود که همه را مستثنی می کند “رسانه های وابسته به دولت” حساب‌ها و هر آن‌هایی که از لحاظ تاریخی توافق‌نامه کاربری توییتر و قوانین کسب درآمد از محتوا را نقض کرده‌اند. قرارداد اشتراک از کاربر می‌خواهد تا تأیید کند که چیزی در حسابش وجود ندارد “گمراه کننده یا فریبنده” و هر “نظرات، یافته ها یا تجربیات” به اشتراک گذاشته شده در حساب کاربری هستند “صادقانه و دقیق.”

در حالی که توضیح داده نشده است که چه کسی مسئول تعیین صحت محتوای اشتراک‌ها خواهد بود، افشای فایل‌های توییتر تأیید کرد که سازمان‌های دولتی ایالات متحده قبلاً می‌توانستند دستور سرکوب به اصطلاح را صادر کنند. “اطلاعات غلط” در این پلتفرم حتی اگر توییت های مورد بحث به طور عینی درست باشند، در عوض روایت های مطلوب خود را تبلیغ می کنند.

مدیر عامل شرکت ایلان ماسک برای اولین بار این ویژگی را در اوایل ماه جاری در یک تاپیک به اشتراک گذاشت و قول داد که غول رسانه های اجتماعی به کاربران این امکان را می دهد تا تمام پولی را که از طریق اشتراک به دست می آورند برای 12 ماه آینده نگه دارند و حتی به تبلیغ محتوای اشتراک کمک کنند. او گفت که در پایان این 12 ماه، پرداخت های کاربران به 15 درصد کاهش می یابد، اگرچه توییتر به حساب های محبوب بر اساس حجم یارانه پرداخت خواهد کرد.

توییتر اخیراً در شرکت X Corp جذب شده است، پروژه ای که ماسک آن را به عنوان یک پروژه توصیف کرده است “برنامه همه چیز” مشابه وی چت چین که به کاربران امکان می دهد تراکنش های مالی، خرید آنلاین، رزرو نوبت های پزشکی، مسافرت و در غیر این صورت در همه اشکال تجارت شرکت کنند. این میلیاردر همچنین با پلتفرم معاملات سهام eToro برای حرکت به سمت این هدف شریک شده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: