توییتر قوانین تبلیغات حشیش را برای جذب شرکت‌های بیشتر کاهش می‌دهد

توییتر قوانین تبلیغات حشیش را برای جذب شرکت‌های بیشتر کاهش می‌دهد

توییتر یکی از اولین شرکت های بزرگی بود که اجازه تبلیغات حشیش را داد.

توییتر، تحت رهبری میلیاردر ایلان ماسک، به یکی از اولین شرکت های بزرگ تبدیل شد که اجازه تبلیغات حشیش را داد. بیانیه مطبوعاتی توسط سایت میکروبلاگینگ این شرکت مقررات خود را در مورد انواع تبلیغاتی که شرکت‌های حشیش در ایالات متحده می‌توانند در سایت ارسال کنند، دو ماه پس از پذیرش آنها به عنوان مشتریان پرداخت کننده، اصلاح کرده است.

طبق گزارشی در وال استریت ژورنال، شرکت هایی که این محصول را می فروشند اکنون می توانند اقلام حشیش بسته بندی شده را در تبلیغات خود به نمایش بگذارند. آن‌ها قبلاً می‌توانستند کسب‌وکارشان را تبلیغ کنند و آن‌ها را به وب‌سایت‌ها پیوند دهند، اما اجازه نداشتند محصولات واقعی ارائه‌شده را نشان دهند. لازم به ذکر است که قوانین جدید از رویکرد فروش اخیر توییتر برای همکاری نزدیک با شرکت های شاهدانه پیروی می کند، که بسیاری از آنها توجه سایت میکروبلاگینگ را ستوده اند اما با روند طولانی، دقیق و مبهم خرید تبلیغات مخالف هستند.

این شرکت همچنین اضافه کرد که در ایالات متحده، که “تأثیرگذارترین” بازار حشیش است، گفتگوهای پیرامون آن بسیار بیشتر از هر موضوع دیگری است. همانطور که صنعت شاهدانه گسترش یافته است، گفتگوها در توییتر نیز گسترش یافته است. در ایالات متحده – یکی از تاثیرگذارترین بازارهای شاهدانه – بزرگتر از گفتگو در مورد موضوعاتی مانند حیوانات خانگی، آشپزی، و گلف و همچنین غذا است. و دسته بندی نوشیدنی ها از جمله فست فود، قهوه و مشروب.

در ادامه این بیانیه آمده است: «توئیتر به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد ترجیحات برند و محتوای اطلاعاتی مرتبط با حشیش را برای CBD، THC و محصولات و خدمات مرتبط با شاهدانه تبلیغ کنند.

در اوایل ماه فوریه، توییتر به تبلیغ‌کنندگان اجازه داده بود تا محتوای مرتبط با حشیش را برای CBD، THC و محصولات و خدمات مرتبط با حشیش تبلیغ کنند. الکسا آلیانلو، از فروش و مشارکت توییتر، در مورد آن گفت: “این بزرگترین گام رو به جلو توسط هر پلتفرم رسانه اجتماعی برای ایجاد فرصت های بیشتر برای بازاریابی مسئولانه حشیش بود.”

او ادامه داد: “در آینده، تبلیغ‌کنندگان تایید شده ممکن است محصولات حشیش بسته‌بندی شده را در تبلیغات خلاقانه ارائه کنند. همچنین ممکن است به پیوند مسئولانه به صفحات وب متعلق به و اداره شده خود و تجربیات تجارت الکترونیک برای محصولات و خدمات CBD، THC، و محصولات مرتبط با شاهدانه ادامه دهند. ما همچنین تغییراتی را برای دارندگان مجوز پزشکی ایجاد کرده و بازارهای تفریحی اضافی را باز کرده است (محدودیت هایی اعمال می شود).