توییتر با شکایت جدیدی روبرو می شود زیرا شرکت روابط عمومی پس از خرید ایلان ماسک بدون پرداخت می ماند

توییتر با شکایت جدیدی روبرو می شود زیرا شرکت روابط عمومی پس از خرید ایلان ماسک بدون پرداخت می ماند

توییتر که با نام X Corp نیز شناخته می شود، دیگر دفتر روابط رسانه ای ندارد

یک شرکت روابط عمومی سابق توییتر روز جمعه از این شرکت رسانه های اجتماعی شکایت کرد و گفت که از زمان خرید 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک، صورتحساب های آن را پرداخت نکرده است.

جوئل فرانک گفت که توییتر 830,498 دلار بدهکار است که شامل 6 فاکتور پرداخت نشده، به اضافه هزینه های احضاریه در دادخواهی توییتر برای وادار کردن ماسک به تکمیل خرید پس از تلاش برای انصراف است.

این شرکت روابط عمومی گفت که توییتر قرارداد خود را در 16 نوامبر، سه هفته پس از بسته شدن خرید، پایان داد و دیگر در مورد تقاضای پرداخت خود فراتر از یک تعهد خودکار مبنی بر “شروع فوری پردازش آن” ارتباطی برقرار نمی کند.

توییتر که با نام X Corp نیز شناخته می شود، دیگر دفتر روابط رسانه ای ندارد. به درخواست برای اظهار نظر در مورد این دعوی با یک ایموجی مدفوع پاسخ داد. وکیل ماسک که از آن درخواست کپی کرده بود بلافاصله به آن پاسخ نداد.

جوئل فرانک بر اساس شکایت خود در دادگاه ایالتی نیویورک در منهتن، در ژانویه 2015 کار برای توییتر را آغاز کرد.

بسیاری از صاحبخانه‌ها، فروشندگان و مشاوران از توییتر به خاطر صورت‌حساب‌های پرداخت نشده‌ای که ماسک در زمان خرید شرکت به ارث برده بود، شکایت کرده‌اند، قبل از اینکه او کاهش شدید هزینه‌ها را اجرا کند.

توییتر همچنین در دلاور توسط سه مدیر اجرایی سابق از جمله پاراگ آگراوال، که ماسک از سمت مدیرعاملی برکنار کرد، شکایت کرد و می‌گویند که از تعهداتش برای بازپرداخت بیش از یک میلیون دلار از هزینه‌های قانونی سرپیچی کرده است.

ماسک گفته است که توییتر علیرغم کاهش درآمد تبلیغاتی، می تواند در این سه ماهه جریان نقدی مثبتی ایجاد کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دومین فرد ثروتمند جهان که شرکت خودروهای الکتریکی تسلا را نیز اداره می‌کند، تخمین زده است که از زمان خرید توییتر بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده است.

پرونده JF Associates LLC علیه X Corp، دادگاه عالی ایالت نیویورک، شهرستان نیویورک است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)