توئیت های سفارت پاکستان در صربستان با هدف قرار دادن عمران خان

تماشا کنید: سفارت پاکستان در صربستان توئیت های تقلید آمیز ویدیوی هدف قرار ... عمران خان

سفارت پاکستان در صربستان در توییتی از عمران خان انتقاد کرد

دهلی نو:

عمران خان، نخست وزیر پاکستان با بحران توییتر مواجه است. در آن چیزی که به عنوان یک شرمساری بزرگ برای او تلقی می شد، صفحه رسمی توییتر سفارت پاکستان در صربستان پیام نسبتاً عجیبی را منتشر کرد که در آن به شدت از نخست وزیر آنها در خانه انتقاد کرد.

با شکستن تورم رکوردهای قبلی، انتظار دارید عمران خان تا کی ساکت بمانیم و 3 ماه گذشته بدون دستمزد برای شما کار کنیم و فرزندانمان به دلیل عدم پرداخت حقوق مجبور به ترک تحصیل شوند. از هزینه ها
آیا این نایا (جدید) پاکستان است؟» سفارت پاکستان در صربستان، که یک دسته تأیید شده با تیک آبی است، در توییتر خود نوشت.

سفارت همراه با یک موزیک ویدیوی تقلید آمیز از نخست وزیر پاکستان در توییتر خود نوشت: «متأسفم، عمران خان، گزینه دیگری برای من باقی نمانده است».

در بخش نظرات، بسیاری پرسیدند که این دسته از چه کسی استفاده می کند و آیا حساب کاربری هک شده است یا خیر. با این حال، برخی از کسانی که این توئیت‌ها را به عنوان اقدامی ناامیدانه منتشر کردند، دفاع کردند.

هنوز هیچ مقام دولتی پاکستان به این توییت پاسخ نداده است.

یکی از کاربران توییتر گفت: “پاکستان در آستانه نکول دولتی است. بهتر است ملک سفارت را بفروشید و در یکی از کشورهای غربی مستقر شوید.”

یکی دیگر از این افراد در توییتی نوشت: “مقامات باید علیه شخصی که این حساب را کنترل می کند، اقدام جدی انجام دهند. این یک شوخی نیست. این یک صفحه رسمی است که نماینده پاکستان است.”

در ماه اکتبر، گزارش شد که تورم در سه سال گذشته در پاکستان به بالاترین سطح در 70 سال گذشته رسیده است که منجر به اعتراض احزاب مخالف شد. قیمت مواد غذایی دو برابر شده و قیمت قیمه، روغن، شکر، آرد و مرغ به رکورد بالایی رسیده است.

حزب مسلم لیگ اپوزیسیون پاکستان (N) گفت: «کشور بهای تورم، ویرانی اقتصادی و بیکاری را می‌پردازد و دولت نمی‌داند که نه تنها فقرا، بلکه حتی کسانی که مشاغل یقه‌سفید دارند، توسط آن سرکوب شده‌اند. ) رئیس شهباز شریف گفته بود.