تماشا کنید که میلیون‌ها خرچنگ آدم‌خوار یک جزیره را تصرف می‌کنند – اخبار RT World

مهاجرت سالانه خرچنگ های قرمز باعث توقف ترافیک در جزیره ای در استرالیا شده است. جدا از سفر حماسی، این گونه به خوردن بچه های خود نیز بدنام است.

ده‌ها میلیون سخت‌پوست در جزیره کریسمس تحت کنترل کانبرا، که تقریباً هزار مایلی شمال غربی سرزمین اصلی استرالیا است، جمع می‌شوند. Parks Australia، یک نهاد دولتی مسئول حفاظت از حیات وحش در جزیره، کارکنان خود را برای مدیریت ترافیک، جدا کردن خرچنگ ها از جاده ها و ارائه توصیه هایی به ساکنان محلی در مورد بسته شدن جاده ها مستقر کرده است. مقامات به خوبی برای مقابله با راهپیمایی حماسی خرچنگ همانطور که هر سال تکرار می شود، معمولا در ماه های اکتبر و نوامبر آماده هستند. حتی پل‌ها و تونل‌های ویژه‌ای نیز وجود دارد که روی و زیر جاده‌های شلوغ ساخته شده‌اند تا تعداد خرچنگ‌هایی که توسط ماشین‌ها له می‌شوند به حداقل برسد. دیدن میلیون ها موجود از این موجودات که در حال سفر خطرناک خود هستند به یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری جزیره کریسمس تبدیل شده است.

زمان دقیق سفر خرچنگ های قرمز از جنگل به اقیانوس با بارش و فازهای قمری تعریف می شود. راهپیمایی توسط خرچنگ های نر رهبری می شود که بعداً ماده ها به آنها ملحق می شوند. پس از رسیدن به اقیانوس، جفت گیری و تخم ریزی می کنند و هر ماده قادر به تولید 100000 تخم است. با این حال، بیشتر خرچنگ‌های جوان هرگز به جنگل باز نمی‌گردند، زیرا در نهایت توسط ماهی‌ها و کوسه‌های نهنگ خورده می‌شوند که این یک جشن واقعی برای آنهاست. بدتر از آن، لارو خرچنگ هایی که به ساحل می رسند اغلب توسط خرچنگ های بالغ از همان گونه ها بلعیده می شوند، از این رو یکی از آنها – خرچنگ آدمخوار – نامیده می شود.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!