تعداد “تکان دهنده” تجاوزهای جنسی در بیمارستان های بریتانیا فاش شد – RT World News

فعالان حقوق زنان گفتند که تنها 4 درصد از تجاوزات گزارش شده به متهم شدن افراد ختم شده است

بر اساس گزارش شبکه حقوق زنان (WRN) که روز دوشنبه منتشر شد، با وجود شیوع دوربین های مدار بسته و نگهبانان امنیتی، از سال 2019 بیش از 6500 تجاوز و تجاوز جنسی – برخی از کودکان زیر 13 سال – در بیمارستان های انگلیس و ولز انجام شده است. .

این سازمان با استناد به درخواست آزادی اطلاعات از 43 نیروی پلیس گفت که حداقل 2088 تجاوز و 4451 تجاوز جنسی در بیمارستان ها توسط نیروهای پلیس بریتانیا بین ژانویه 2019 تا اکتبر 2022 ثبت شده است. در این گزارش آمده است که از هر هفت حمله، یک مورد در داخل بخش های بیمارستان رخ داده است.

از جمله جنایات گزارش شده، تجاوز جنسی به یک کودک دختر زیر 13 سال و تجاوز گروهی به یک زن بالای 16 سال در دو بیمارستان وست میدلندز بود. در این گزارش آمده است که سه مورد تجاوز جنسی به یک زن زیر 16 سال در کمبریج شایر گزارش شده است، در حالی که شش دختر زیر 13 سال در لنکاوی مورد تجاوز قرار گرفته اند.

سوابق به دست آمده جنسیت قربانیان را که از طریق تحقیقات بیشتر توسط WRN تعیین شد، ذکر نشده است. در این گزارش آمده است که حداقل 14 حمله شامل یک قربانی مرد بوده است که یکی از آنها زیر 13 سال سن داشته است.


صدها افسر پلیس بریتانیا مظنون به جرایم جنسی

“این آمارها خیره کننده است.” هدر بینینگ موسس WRN در بیانیه ای گفت. «حجم تجاوزات جنسی و تجاوزها حتی وحشتناک‌تر است وقتی در نظر بگیرید که این داده‌ها همه‌گیری را پوشش می‌دهند، زمانی که بیشتر کشور در قرنطینه بود و بیمارستان‌ها ظاهراً هوشیارتر بودند.»

از 6539 مورد گزارش شده به پلیس، تنها 265 مورد یا 4 درصد به اتهامات جنایی علیه یک مظنون ختم شد. WRN خاطرنشان کرد که در طول تحقیقات خود، هفت نیروی پلیس اطلاعات ناقص ارائه کردند، پنج نیروی پلیس از افشای تعداد حملات در بخش‌های بیمارستان خودداری کردند، و سه نیروی پلیس از دادن اطلاعات در مورد تعداد مظنونان متهم خودداری کردند. پلیس اسکاتلند به دلیل ادعاها هیچ اطلاعاتی ارائه نکرد “محدودیت های هزینه.”

WRN توصیه می‌کند که بیمارستان‌ها برنامه‌های امنیتی خود را بررسی کنند و در صورت لزوم دوربین‌های مداربسته اضافی نصب کنند و وزارت کشور بریتانیا پلیس را مجبور به ثبت اطلاعات بیشتر در مورد تجاوزات جنسی در بیمارستان‌ها کند. علاوه بر این، این سازمان از سرویس بهداشت ملی خواست تا دستورالعمل‌های سال 2019 خود را لغو کند که براساس آن زنان تراجنسیتی – که از نظر بیولوژیکی مرد هستند – مجاز به حضور در بخش‌های زنان هستند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: