تسلیحات ایتالیایی ارائه شده به اوکراین آماده نبرد – FT – اخبار RT World

این روزنامه به نقل از یک مقام ناشناس در کیف ادعا می کند که هیچ یک از 20 هویتزری که در اوایل سال جاری ارائه شده بود، به اندازه کافی نبود.

فایننشال تایمز روز شنبه گزارش داد که برخی از سخت افزارهای نظامی که ایتالیا در اوایل سال جاری به اوکراین داده بود، برای جنگ آماده نبود. اوایل این هفته، یکی از مشاوران ارشد ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین فاش کرد که این کشور به سلاح‌های بیشتری برای انجام یک ضد حمله موفق نیاز دارد.

گزارش FT به نقل از یکی از مشاوران ناشناس وزارت دفاع اوکراین گفت که هیچ یک از این موارد 20 دستگاه هویتزر خودکششی که ایتالیا در اوایل سال جاری در اختیار اوکراین قرار داد، آماده نبرد بود.

این روزنامه همچنین خاطرنشان کرد که تلاش‌های کی‌یف برای متقاعد کردن آمریکا برای تامین موشک‌های دوربرد و جت‌های جنگنده F-16 تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

بر اساس این گزارش، اگر حمله متقابل اوکراین نتواند انتظارات غرب را برآورده کند، ممکن است منتقدان در ایالات متحده و جاهای دیگر جسورتر شوند و امکان حمایت نظامی بیشتر را زیر سوال ببرند. به گفته تایمز، دولت های غربی در نهایت می توانند تصمیم بگیرند که کی یف را مجبور به پذیرش یک راه حل مذاکره کنند.

این روزنامه به این نتیجه رسید که تضمین دستاوردهای بزرگ ارضی در برابر نیروهای روسی احتمالاً برای کی یف یک دستور بلند خواهد بود.


سربازان اوکراینی به NYT می‌گویند که سلاح‌های غربی ممکن است کافی نباشد

روز چهارشنبه، میخائیل پودولیاک، دستیار رئیس جمهور زلنسکی، اصرار داشت که اوکراین همچنان به تسلیحات و تجهیزات بیشتری نیاز دارد، در تضاد با ژنرال کریستوفر کاولی، فرمانده آمریکایی نیروهای ناتو در اروپا، که در مقابل کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا ادعا کرد که حامیان کی یف قبلاً 98 درصد را تحویل داده اند. از خودروهای رزمی که به اوکراین وعده داده شده است.

هفته گذشته، مجله فارین پالیسی گزارش داد که تانک‌های لئوپارد ساخت آلمان که توسط هشت کشور به اوکراین داده شده است، احتمالاً یک چالش لجستیکی برای ارتش کیف خواهد بود. طبق گزارش ها، این سخت افزار از طیف وسیعی از مهمات مختلف استفاده می کند، به این معنی که اوکراین نمی تواند مهمات را به صورت عمده تهیه کند.

تانک‌های آبرامز که واشنگتن در اوایل سال جاری متعهد شد به کی‌یف بدهد، احتمالاً ماه‌ها طول می‌کشد تا واقعاً به میدان نبرد برسند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: