تسلا ویژگی بازی های پرخطر تصادف را در میان کاوش متوقف می کند – RT World News

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده (NHTSA) اعلام کرده است که تسلا پس از اعلام تحقیقات توسط آژانس ایمنی خودرو، اجازه بازی در وسایل نقلیه در حال حرکت را متوقف خواهد کرد.

رگولاتور ایمنی خودرو این هفته اعلام کرد که در حال بررسی ویژگی‌ای در خودروهای تسلا هستند که به رانندگان اجازه می‌دهد در حالی که خودرو در حال حرکت است، روی صفحه لمسی بازی کنند.

تحقیقات بازی های ویدیویی بیش از 500000 وسیله نقلیه، مدل های 3، S، X و Y را پوشش می دهد. بازی هایی مانند بازی یک نفره را می توان روی صفحه لمسی، از جمله در هر وسیله نقلیه تسلا، بازی کرد، ویژگی که قبلاً در گزارش نیویورک تایمز برجسته شده بود. این ماه.


تسلا در مورد ویژگی گیم پلی پرخطر تصادف تحقیق کرد

NHTSA روز پنجشنبه اعلام کرد که تسلا به‌روزرسانی را ارائه می‌کند تا ویژگی Passenger Play در هنگام حرکت وسایل نقلیه غیرفعال شود. با این حال، تحقیقات آژانس ادامه خواهد داشت.

“قانون ایمنی خودرو سازندگان را از فروش وسایل نقلیه با نقص هایی که خطرات غیرمنطقی برای ایمنی ایجاد می کند، از جمله فناوری هایی که رانندگان را از رانندگی ایمن منحرف می کند، منع می کند.” بیانیه آنها خوانده شد

تمام خودروهای تسلا باید این هفته به روز شوند.

تحقیقات پس از آن آغاز شد که شکایتی مبنی بر اینکه تماشاچیان به وضوح می‌توانستند ببینند که مردم می‌توانند در وسایل نقلیه تسلا خود بازی کنند، آغاز شد. دفتر عیوب آن بعداً در گزارشی اعلام کرد که ویژگی Passenger Play در واقع می تواند در حین حرکت وسیله نقلیه مورد استفاده قرار گیرد، که آنها می گویند یک حواس پرتی بالقوه می تواند “افزایش خطر تصادف.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: