ترامپ 500 میلیون دلار شکایت کرد – RT World News

رئیس جمهور سابق آمریکا مایکل کوهن وکیل سابق خود را به اتهام نقض حقوق وکالت و موکل تحت تعقیب قرار داد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از مایکل کوهن برای پرداخت بیش از 500 میلیون دلار غرامت شکایت کرد و گفت که وکیل سابقش با انتشار مطالب نادرست درباره او و انتشار اطلاعات محرمانه ای که طبق قرارداد و قانون موظف به مخفی نگه داشتن آنها بود، به شهرت او آسیب رساند.

این شکایت که روز چهارشنبه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در میامی تنظیم شد، کوهن را به نقض امتیاز وکیل و موکل و نقض توافق نامه محرمانه متهم می کند. “با نیت بد و با اهداف کاملاً خودخواهانه.” این پرونده یک هفته پس از دستگیری ترامپ بر اساس یک کیفرخواست جنایی 34 موردی در شهر نیویورک صورت می‌گیرد، جایی که کوهن انتظار می‌رود به عنوان شاهد کلیدی در مورد ادعاهایی مبنی بر جعل سوابق تجاری توسط رئیس وقت او برای سرپوش گذاشتن بر نقض قوانین انتخاباتی در دوران ریاست‌جمهوری حضور داشته باشد. مبارزات انتخاباتی موفقیت آمیز ریاست جمهوری 2016

در این دادخواست ادعا شده است که کوهن در حدود سال 2018، زمانی که با اتهامات فدرال به دلیل فرار مالیاتی، کلاهبرداری و نقض مالی کمپین های انتخاباتی مواجه بود، نقض وظیفه امانتداری خود به عنوان وکیل ترامپ و نقض توافقنامه محرمانه بودن او را آغاز کرد. بیشترین “وحشیانه” در این بایگانی آمده است که نقض هایی در دو کتاب کوهن و پادکست او رخ داده است. او همچنین چندین بار در رسانه ها ظاهر شد و ترامپ را به نژادپرستی متهم کرد و پیشنهاد کرد که ممکن است اسرار دولتی را به دشمنان آمریکا بدهد تا از پیگرد قانونی جلوگیری کند.

در این شکایت ادعا شده بود که کوهن از اطلاعات داخلی درباره ترامپ و “بیشمار اظهارات تحریک آمیز و دروغ” به ناحق خود را غنی کند. او همچنین گفته می شود که هزینه های خود را به عنوان یک کارمند ترامپ بیش از حد اعلام کرده و ادعا می کند 74000 دلار هزینه های ساختگی دارد.


ترامپ به اتهامات جنایی نیویورک پاسخ داد

پرداخت 130000 دلاری که کوهن ظاهراً از طرف ترامپ به استورمی دنیلز ستاره فیلم های پورن پرداخته، در مرکز پرونده جنایی نیویورک علیه رئیس جمهور سابق قرار دارد. دادستان ها ادعا می کنند که ترامپ به دروغ این هزینه را به عنوان هزینه قانونی گزارش کرده است. شکایت ترامپ حاکی از آن بود که کوهن به تنهایی تصمیم گرفت تاوان دنیلز را بپردازد تا در مورد ادعاهای او مبنی بر رابطه با غول میلیاردر دولتی سکوت کند. ترامپ گفت که به توصیه های حقوقی کوهن اتکا کرده و به دلیل تمایل به محافظت از خانواده خود عمل کرده است “ادعاهای بدخواهانه و نادرست” توسط دانیلز

کوهن در اوایل این ماه به سی‌بی‌اس نیوز گفت که کیفرخواست علیه ترامپ درباره مسئولیت‌پذیری است. من نباید در قبال کارهای کثیف دونالد ترامپ پاسخگو باشم. او گفت. وی افزود که رئیس جمهور سابق و “کسانی که در مدار او هستند” باید پاسخگو باشد “زیرا باعث نجات و حفظ دموکراسی می شود.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: