ترامپ در رابطه جنسی گناهکار است – دادگاه – اخبار RT World

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در دادگاه ای.

هیئت منصفه منهتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به اتهام آزار جنسی از ای. جین کارول، نویسنده مجله، مجرم شناخت. هیئت منصفه همچنین ترامپ را متهم به افترا دانست، زیرا او پرونده علیه خود را به عنوان یک “فریب” و “کار کلاهبرداری کامل” رد کرده بود.

پس از سه ساعت بحث، هیئت منصفه در دادگاه مدنی، ترامپ را مسئول «باتری» و افترا به کارول دانستند، اما نه تجاوز جنسی. رئیس جمهور سابق به پرداخت 5 میلیون دلار غرامت به نویسنده محکوم شد.

کارول در دهه 1990 ترامپ را به تجاوز به او در رختکن یک فروشگاه بزرگ خیابان پنجم متهم کرده بود، اما نتوانست ثابت کند که واقعاً با او درگیر رابطه جنسی بوده است و این کار را بدون رضایت انجام داد.

لوئیس کاپلان، قاضی ارشد منطقه ای ایالات متحده، که ریاست این پرونده را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد که آمیزش جنسی شامل “هر گونه نفوذ آلت تناسلی به دهانه واژن” است.

ترامپ همواره ملاقات با کارول را رد کرده و تاکید کرده است که کل محاکمه با انگیزه سیاسی بوده است.

من مطلقاً نمی دانم این زن کیست. این حکم مایه شرمساری است – ادامه بزرگترین شکار جادوگران تمام دوران! ترامپ اندکی پس از صدور حکم، پستی در سایت Truth Social منتشر کرد.

چندین رسانه گزارش داده اند که شکایت کارول توسط جرج کانوی، فعال ضد ترامپ، و توسط میلیاردر LinkedIn، بنیانگذار رید هافمن – یکی از حامیان اصلی دموکرات ها، تامین شده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: