ترامپ درباره خصومت مگان مارکل و خانواده سلطنتی – RT World News صحبت می کند

دونالد ترامپ مدعی شد که مگان مارکل به خانواده سلطنتی بریتانیا “بی احترامی” می کند و طبق گزارش ها او را به استفاده “وحشیانه” از همسرش شاهزاده هری در مصاحبه با نایجل فاراژ، رهبر سابق بریتانیا متهم کرد.

در جریان گفتگو در فلوریدا، ترامپ به طرفدار برگزیت گفت که او یک طرفدار نبوده است “پنکه” مارکل از آن زمان “روز اول.” منتخبی از اظهارات رئیس جمهور سابق ایالات متحده پیش از پخش برنامه ریزی شده نشست روز چهارشنبه در GB News منتشر شد.

اینها شامل اعتقاد او به وجود بودن مارکل بود “بسیار بی احترامی به خانواده سلطنتی و مهمتر از همه به ملکه” که او به عنوان یک “زن بزرگ، یک شخص بزرگ، یک شخص تاریخی.” ترامپ گفته است که هری روزی خواهد آمد “پشیمان شدن. پشیمانی” اجازه دادن به خودش “به طرز وحشتناکی استفاده شده است.”

بعداً در مصاحبه، ظاهراً فاراژ در مورد استفاده مارکل از لوازم التحریر با عنوان سلطنتی او به عنوان دوشس ساسکس برای لابی کردن با اعضای کنگره ایالات متحده در مورد مسائلی مانند مرخصی پدر اظهار داشت. ترامپ در پاسخ خاطرنشان کرد که مارکل همینطور است “تلاش برای انجام کارهایی که به نظر من بسیار نامناسب است.”

ادامه مطلب


«دخالت در انتخابات»؟  مگان مارکل از جو بایدن حمایت می کند و از مرزهای سیاسی که برای خاندان سلطنتی بریتانیا ممنوع است عبور می کند.

اظهارات ترامپ منعکس کننده نظراتی بود که او قبلاً در مورد هری و مارکل گفته بود “تند و زننده” در سال 2019. در همین حال، مارکل با ترامپ تماس گرفته بود “تفرقه افکن” و “زن ستیز” در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 زوج سلطنتی همچنین از رای دهندگان خواستند “سخنان نفرت انگیز، اطلاعات نادرست و منفی گرایی آنلاین را رد کنید” در انتخابات 2020

ترامپ در پاسخ به خبرنگاران گفت که او نیست “طرفدار او” و برای هری آرزو کرد “خیلی خوش شانس…” چون او به آن نیاز خواهد داشت.”

اوایل امسال، ترامپ گفت که در سال 2024 پس از انتشار شایعاتی درباره مارکل، برای کاخ سفید کمپین انتخاباتی خواهد کرد. “دیدار با عوامل دموکرات” و بررسی اینکه آیا او برای ریاست جمهوری نامزد خواهد شد یا خیر.

“امیدوارم این اتفاق بیفتد زیرا اگر این اتفاق بیفتد، فکر می کنم احساس قوی تری نسبت به دویدن دارم.” ترامپ به فاکس نیوز گفت.

پس از آنکه این زوج سال گذشته اعلام کردند که به ایالات متحده مهاجرت کرده اند، ترامپ در توئیتی این موضوع را منتشر کرده بود «ایالات متحده هزینه حفاظت از امنیت آنها را پرداخت نخواهد کرد. آنها باید پرداخت کنند!»