تخمین تعداد واقعی موارد کووید-19 در آلمان — RT World News

رئیس اداره کنترل و پیشگیری بیماری آلمان، موسسه رابرت کخ، هشدار داده است که تعداد واقعی آلمانی‌های آلوده به کووید در واقع می‌تواند حتی بیشتر از رکوردهای کنونی باشد.

لوتار ویلر در یک کنفرانس مطبوعاتی به همراه سرپرست وزیر بهداشت آلمان در روز جمعه گفت که تعداد موارد ابتلا به کووید در روزهای اخیر مشاهده شده ممکن است به گزارش نادرست در چندین منطقه باشد. وی با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌توان صحبتی از بهبود وضعیت کرد، هشدار داد که برآورد فعلی که تعداد آلمانی‌های مبتلا به کووید را بیش از 1 درصد جمعیت این کشور نشان می‌دهد، احتمالاً دو تا سه برابر کمتر از این رقم است. عدد واقعی این بدان معناست که در این مرحله ممکن است 2770000 نفر به ویروس آلوده شوند.


رئیس بعدی آلمان از نمایندگان پارلمان می خواهد تا پایان سال در مورد واکسیناسیون اجباری تصمیم بگیرند

رئیس موسسه رابرت کختشدید اقداماتبا هدف کاهش تماس های شخصی بین افراد به عنوان یکی از دلایل احتمالی کاهش جزئی تعداد موارد ثبت شده کووید در سه روز گذشته. با این حال، او خاطرنشان کرد که آرامش نسبی می تواند به احتمال زیاد نتیجه بار اضافی در ردیابی تماس و امکانات تست در سطح منطقه باشد. ویلر در میان چیزهای دیگر از “ظرفیت های آزمایشگاهی تمام شده است

ویلر در ادامه هشدار داد کهسویه Omicron می تواند حتی به موارد بیشتری نسبت به دلتا منجر شود – و این در زمانی که سیستم مراقبت های بهداشتی در حال حاضر بیش از حد بارگذاری شده است،وی افزود که آلمانزمانی برای از دست دادن ندارد” و ”تا زمانی که تک تک ساکنان مصونیت نداشته باشند، بر همه گیری غلبه نخواهد کرد.

ینس اسپان، سرپرست وزارت بهداشت این کشور نیز به نوبه خود تاکید کرد که نرخ ابتلا به کووید هنوز به اوج خود نرسیده است.

این هشدارها پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اولاف شولتز، صدراعظم آینده، طرفدار پیروی از راه اتریش و اجباری کردن واکسیناسیون علیه کووید در فوریه 2022 است، سخت می‌شود.